شناسهٔ خبر: 129810 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

علی‌اصغر پورمحمدی :

ماجرای همسایگی مقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام پورمحمدی در رفسنجان

پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما خاطرات جالبی از حضور مقام معظم رهبری در منزل پدریشان که مربوط به سال‌های پیش از انقلاب است، دارد.

به گزارش «نماینده» «علی اصغر پورمحمدی» که این روزها داغدار درگذشت ابوی گرامیشان حجت‌الاسلام عباس پورمحمدی است، وی در پاسخ به این سوال که شما مدتی را پیش از وقوع انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری سپری کرده اید، در این باره توضیح می‌دهید؟، گفت: من ۱۰ ساله بودم که ایشان برای تبلیغ به رفسنجان آمدند. فکر می‌کنم سال‌های ۴۶ یا ۴۷ بود. در مدت یک ماهی که در رفسنجان بودند، ما افتخار این را داشتیم که منزل پدرم را برای اقامت گزیدند.

وی افزود: البته آن زمان من به دلیل کمی سن خیلی متوجه ایشان نبودم. اما همان موقع به خاطر دارم که بزرگان بسیاری به ملاقات ایشان می‌آمدند و البته همه‌شان در مقابل تسلط ایشان بر علوم مختلف چند پایه پایین‌تر بودند.

پورمحمدی همچنین درباره حضور مقام معظم رهبری در منزلشان و همسایگی با ایشان نیز عنوان داشت: پدرم احترام فوق‌العاده‌ای برایشان قائل بود و چیزی که هنوز از آن زمان به یاد دارم، انضباط رهبر معظم انقلاب بود. ایشان بسیار پرکار بودند و به حوزه‌های مختلف علوم نیز تسلط داشته و دارند. نکته دیگر نیز توجه و اهمیت فوق العاده ایشان به نماز بود که هنوز در ذهن من مانده است.

نظر شما