شناسهٔ خبر: 129686 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اسماعیلی در نطق میان‌دستور:

فقر، فساد و تبعیض در اکثر بخش‌های اقتصاد کشور ریشه دوانده است

مجلس نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط موجود نشان می‌دهد رکود بر آسمان اقتصاد کشور سایه گسترانده و فقر، فساد و تبعیض در اکثر بخش‌های اقتصاد کشور ریشه دوانده است.

به گزارش «نماینده» علی اسماعیلی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۴ آبان ۹۵) گفت: موضوع حقوق‌های نجومی، واگذاری املاک شهرداری تهران و اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان چیست. ملت ایران به کدامین گناه هر روز باید این خبرهای بد را بشنوند.

وی افزود: آیا می‌دانیم پخش اینگونه اخبار اعتماد اجتماعی که سرمایه اصلی جامعه است را از بین می‌برد؟ جلوی این بداخلاقی‌ها گرفته شود و اجازه داده نشود آرامش افکار عمومی جامعه خدشه‌دار شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیایید به خاطر خدا و به واسطه پیمانی که با مردم بسته‌ایم با فساد مبارزه کنیم و نه اینکه مبارزه با فساد را ابزاری برای نیل به اهداف سیاسی خود به کار گیریم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: فقر، فساد و تبعیض در اکثر بخش های اقتصاد کشور ریشه دوانده است و انگار قصد ندارد از این سرزمین رخت بربندد. امروز اکثر قریب به اتفاق ملت ایران از تبعیض و بی‌عدالتی و فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور رنج می‌برند و خواهان عدالت و انصاف هستند.

وی افزود: شرایط موجود نشان می دهد که رکود اقتصادی سایه خود را بر آسمان اقتصاد ایران پهن کرده است و لازم است راهکارهای مناسب را برای خروج از این بن‌بست اقتصادی پیدا کنیم و با وضع قوانین کارآمد قدری از آلام و رنج تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بکاهیم.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما