شناسهٔ خبر: 129620 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آزادیخواه در نطق میان‌دستور:

تاکید بر رسیدگی به فاجعه رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان توسط وزیر آموزش و پرورش

آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ رئیس‌جمهور در کمترین زمان و با قاطعیت شر مفسدان اقتصادی را از سر بیت‌المال کم کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۳ آبان ۹۵) از رئیس‌جمهور، هیأت دولت و سایر مسئولان قاطعانه می‌خواهم به هر شکل ممکن و در کمترین زمان لازم و با قاطعیت هر چه بیشتر شر مفسدان اقتصادی را از سر بیت‌المال کم کنند و با جدیت و دلسوزی با حیف و میل اموال مسلمین توسط عده اندک و قلیلی از مسئول‌نماهایی که دست‌اندرکارند مقابله کنند.

وی افزود: مردم دیگر تحمل شنیدن کلمه اختلاس، میلیاردر نفتی، حقوق‌های غیرمتعارف، برداشت میلیاردی از فلان صندوق را ندارند. مردمی که برای دریافت وام ۵ میلیونی ازدواج مدت‌های مدید باید رفت و آمد کنند، چگونه پرداخت‌های وام‌های میلیاردی را بشنوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ریشه فساد را باید با مدیریت علوی خشکاند و رنگ و بوی سیاسی دادن به آن اشتباه است. فساد در هر دولتی اتفاق بیفتد یک منکر بزرگ است و دولتمردان باید مردانه با آن مقابله کنند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: از تیم اقتصادی دولت انتظار می‌رود تا تمام تلاش خود را برای ایجاد رونق اقتصادی در کشور به کار گیرند. گسترش تولید، اشتغال پایدار، توسعه صادرات، مقابله جدی با واردات اقلام غیرضروری، ‌ مهندسی درست مالیات‌ها، توجه جدی به تولیدات داخلی هم می‌تواند کشور را از بحران اقتصادی برهاند و هم فاصله طبقاتی را به حداقل ممکن برساند.

وی افزود: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم تلاش مضاعف خود را برای حل فاجعه اتفاق افتاده در صندوق ذخیره فرهنگیان در اولویت کار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما