شناسهٔ خبر: 129610 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقصودی در نطق میان‌دستور:

هر کس مدعی ولایت‌مداری است باید در جهت حفظ وحدت و استقلال تمام عیار کشور گام بردارد

مقصودی 43 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس ادعای ولایت‌مداری و نه ولایت‌شعاری دارد باید در جهت تداوم و حفظ وحدت در صحنه‌های داخلی کشور و استکبارستیزی و حفظ تمامیت ارضی و ارزشی و استقلال تمام عیار کشور گام بردارد.

به گزارش «نماینده» حسین مقصودی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (۲۳ آبان ۹۵) گفت: رؤسای سه قوه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از خواب خرگوشی بیدار شوید. جامعه امروز ما بیمار است. حکومت توان و عزم جدی برای اصلاحات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ندارد.

وی افزود: مصرف‌گرایی و دنیاپرستی در بین مدیران و مذهبیون رواج پیدا کرده است. دروغ گفتن مدیران، فساد، رشوه، ویژه‌خواری، تهمت زدن، عوام‌فریبی، اختلاس‌ها، مفاسد اداری، بداخلاقی‌های سیاسی، پرونده‌سازی برای شایستگان، ‌حذف مدیران واقعی و توانمند از بدنه مدیریت کشور عادی شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:‌ نگران باشیم که این آسیب‌ها باعث سقوط نظام اداری و بی‌اعتمادی مردم به نظام و در نهایت سقوط نظام شود.

مقصودی اظهار داشت: به موازات پیشرفت‌های دنیوی و رواج این بیماری‌ها در عرصه اخلاقی یا متوقف شده‌ایم یا عقب‌تر از روزهای قبل هستیم. آیا هنوز به این فکر نیفتاده‌ایم که به معنای عملی دغدغه‌های مقام معظم رهبری را درک کنیم و نظارت بیشتری داشته باشیم چرا که فسادهایی که اتفاق می‌افتد و بداخلاقی‌ها حسن شهرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است و موریانه‌وار در بنیان‌ها و باورهای عمیق و تاریخ ساخته مردمان‌مان رسوخ کرده و باعث تخفیف اعتماد مردم به نظام دیوان‌سالاری کشور شده است.

وی افزود: هر کسی ادعای ولایت‌مداری و نه ولایت‌شعاری دارد بایستی در جهت تداوم و حفظ وحدت و تناسب اقدام و عمل در صحنه‌های داخلی کشور و استکبارستیزی و حفظ تمامیت ارضی و ارزشی و استقلال تمام عیار کشور گام بردارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به برکت حضور رهبری و ولایت امروز خوشبختانه در بعد سیاست و امنیت حاکم بر آن جزء مقتدرترین کشورها هستیم ولی در بعد اقتصادی آنچنان که باید و شاید مردم ما احساس امنیت نمی‌کنند.

مقصودی خاطرنشان کرد: تورم کاهش پیدا کرده اما به چه قیمتی؟ به قیمت از بین رفتن کسب و کارهای کوچک و بزرگ و تعطیلی دکان‌های جزء. تورم پایین آمده اما بهره‌های بانکی بالا رفته و افزایش مالیات‌ها تعطیلی و ورشکستگی تولیدکنندگان صنعتی و قبرستانی از ورشکسته‌های صنعت در شهرک‌های صنعتی.

وی افزود: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به روز سیاه افتادند. افزایش مالیات‌ها با درآمدها همخوانی ندارد. صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته شده‌اند. تیم اقتصادی دولت جزیره‌ای عمل می‌کند. جنگ آب‌ها در روستاها شروع شده. به خود آییم و بیدار شویم و به هوش باشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رمز پیروزی و موفقیت ما فقط پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد که همان مردمی که پرچم‌داران‌شان ادعای دموکراسی آنها گوش دنیا را کر کرده امروز خواهان تغییر هستند. از دروغ شنیدن خسته شده‌اند و به سمت شعارهایی از جنس اعتراض نسبت به وضع موجود رغبت نشان می‌دهند.

نماینده سبزوار خطاب به رؤسای قوای مجریه و قضائیه گفت: اعتراض معلمین و کارگران را به عنوان سوپاپ اطمینان امنیت نظام در نظر بگیرید. با دهان بستن و با به زندان انداختن راه به جایی نمی‌بریم.

نظر شما