شناسهٔ خبر: 129583 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی:

دولت به بدعهدی طرف آمریکایی دیر اذعان کرد

یحیی عماری دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی گفت: دولت یازدهم به بدعهدی طرف آمریکایی در ماجرای برجام خیلی دیر اذعان کرده است.

به گزارش «نماینده» یحیی عماری اظهار داشت: دولتمردان به بدعهدی طرف آمریکایی خیلی دیر اذعان کردند، چنانچه به انتقادهای کارشناسان و صاحبنظران توجه می‌کردند به طور قطع بسیاری از مشکلات فعلی به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های رئیس بانک مرکزی «تقریبا هیچ بودن» عایدی برجام برای کشورمان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است، یادآوری کرد: به رغم همه تعهدات و وعده‌های داده شده باراک اوباما تحریم‌ها را برنداشت مواضع ضدایرانی ترامپ هم که بر همگان مشخص است.

این مسئول با اشاره به صحبت‌های وزیر خزانه‌داری آمریکا مبنی بر «تحریم‌ها بر جای خود باقی می‌ماند به طوری که ما فقط می‌خواستیم از تهدید هسته‌ای ایران رها شویم»، ادامه داد: این مطالب را منتقدان و صاحب‌نظران مطرح می‌کردند ولی متاسفانه مورد توجه دولتمردان و صاحب‌نظران قرار نمی‌گرفت.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی با اظهار اینکه به رغم گذشت مدت طولانی از آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک شاهد هستیم که بانک‌های جهانی همچنان با ایران کار نمی‌کنند، اضافه کرد: آمریکا حتی طلب ما را به صورت بانکی انتقال نمی‌دهد به این ترتیب با کیف و هواپیما پول به ایران می‌آورند.

این فعال سیاسی برخورد و رفتار صادقانه مقامات اجرایی کشورمان و پاسخ‌گویی توام با صداقت دست‌اندرکاران را خواستار شد و گفت: مقامات داخلی ادعای باز شدن ال‌سی‌ها را دارند ولی طرف غربی حرف دیگری می‌زند بالاخره این ملت باید کدام را باور کند.

عماری ملت ایران اسلامی را انسان‌هایی بزرگوار، صبور و سازگار با شرایط مختلف و مقاوم در مقابل دشواری‌ها ارزیابی کرد و ادامه داد: ولی در مقابل این همه صبر و مقاومت یک خواسته از عوامل اجرایی و مقامات ارشد کشور دارند آن هم چیزی جز این نیست که صادقانه رفتار کنند.

وی با اظهار اینکه چنانچه یک فرد رفتار توام با صداقت در مقابل صبر و شکیبایی خود نبیند به طور قطع واکنش درخور توجهی نشان می‌دهد، یادآوری کرد: عکس‌العمل اقشار مختلف مردم در انتخابات‌ها همچنین رویدادهای سیاسی از این جنس به منصه ظهور و بروز می‌رسد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی بر لزوم توجه داشتن به توصیه‌ها و نقدهای دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و بیان داشت: در این صورت می‌توان تا اندازه زیادی در رسیدن به اهداف انقلاب و آرمان‌های امام به توفیق مورد انتظار دست یافت.

نظر شما