شناسهٔ خبر: 129343 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پاسخ های نماینده اصلاح طلب به پرسش‌های خبرنگار درباره دانش آشتیانی: داری بازجویی می‌کنی

حیدری غلامرضا حیدری در پاسخ به خبرنگار که پرسید: آیا سؤال از مستندات نمایش داده شده در صحن علنی مجلس درباره یک وزیر پیشنهادی از نظر شما جنجال است؟ گفت: اگر اینگونه بخواهید وارد شوید من دوست ندارم، من کلا با این روشی که بخواهد حالت جنجالی باشد موافق نیستم.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ‌ درباره معرفی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به شناخت خود از وی و خانواده‌اش و سوابق انقلابی و مذهبی آنها گفت: فضای عمومی مجلس بیشتر تمایل به آقای نجفی داشت اما به هر دلیلی آقای دانش معرفی شدند.

وی به توانمندی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و سابقه وی در اداره مجتمع‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش دو مشکل  اساسی دارد یک مشکل مالی و دیگری روش آموزش که امیدواریم ایشان در روش آموزش بتواند موفق باشد.

حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر معرفی دانش آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نهم و عدم رای اعتماد آن مجلس به وی به واسطه وجود یک مجموعه مستندات از شرکت او در فتنه ۸۸ اظهار داشت: اگر اینگونه بخواهید وارد شوید من دوست ندارم، من کلا با این روشی که بخواهد حالت جنجالی باشد موافق نیستم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس که عنوان کرد آیا سوال از مستندات نمایش داده شده در صحن علنی مجلس درباره یک وزیر پیشنهادی از نظر شما جنجال است؟ گفت: الان داری با من جر و بحث می‌کنی. شما الان یا داری به عنوان یک خبرنگار با من مصاحبه می‌کنی و یا یک بازجو.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار فارس که جواب داد اینجا راهروی مجلس است نه  اتاق بازجویی عنوان داشت: اگر هم خواستی چاپ بکنی بگو ایشان به من گفت آیا در پوزیشن خبرنگار هستی؟ اما اگر در پوزیشن بازجو می‌خواهی صحبت کنی خداحافظ شما؛ بگذار بوست هم بکنم.

به گزارش فارس، حیدری پس از بیان جملات فوق و اشاره‌ای به سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، با گفتن این جمله که «اگر در پوزیشن بازجو می‌خواهی صحبت کنی خداحافظ شما»، به سایر سوالات پاسخی نداد و هرگونه پرسش سوال از سوی خبرنگار را با عنوان «جنجال سازی و بازجویی» بی پاسخ گذاشت.

نظر شما