شناسهٔ خبر: 129198 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نقوی در تذکری شفاهی:

تغییرات کابینه با رویکرد سیاسی و انتخاباتی مشکلی را حل نمی‌کند/ صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شد

نقوی حسینی/21 نماینده ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه تغییرات سیاسی و انتخاباتی کابینه مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شده است و مشکلات آموزش و پرورش با تغییر وزیر حل نمی‌شود.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری شفاهی نسبت به تغییرات انتخاباتی کابینه انتقاد کرد و اظهار داشت: آقای روحانی! بهتر است با هم روراست باشیم، تغییر وزرای کابینه با رویکرد سیاسی چه مشکلی را حل می‌کند؟

وی افزود: تغییرات کابینه باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و خروج از رکود اقتصادی و رفع بیکاری جوانان باشد، که اگر این گونه بود، نمایندگان مجلس حتما از آن استقبال می‌کردند.

نقوی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای روحانی! مشکلات آموزش و پرورش با تغییر وزیر چگونه حل می‌شود؟ صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شد، بیمه بازنشستگان با مشکل مواجه شده است،‌فشار بر معلمان برای کاهش ساعت کاری و مشکلات بازنشستگان با این تغییرات چگونه حل خواهد شد و کلا این گونه تغییر کابینه چه تاثیری در این روند دارد؟

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات کابینه باید با رویکرد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد اما تغییرات کابینه انتخاباتی است و مشکلی را هم حل نمی‌کند.

نظر شما