شناسهٔ خبر: 129107 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سعیدی مبارکه:

نشست مشترک کارگروهFATF مجلس با شورای عالی امنیت ملی هفته آینده برگزار می شود

کمیسیون اقتصادی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کارگروه FATF کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر شد اعضای این کارگروه با شورای عالی امنیت ملی جلسه ای در هفته آتی برگزار کنند.

به گزارش «نماینده» زهرا سعیدی مبارکه در خصوص جلسه امروز کارگروه بررسی حضور ایران در FATF در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کارگروهFATF  کمیسیون، با توجه به تقسیم وظایف انجام شده توسط اعضای کارگروه گزارشی از بررسی های انجام شده در این خصوص ارائه شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کارگروهFATF  کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر شد اعضای این کارگروه با شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی جلسه ای در هفته آتی برگزار کنند و بعد از جمع بندی نهایی، کارگروه در رابطه با این موضوع، گزارشی نهایی ارائه کند.  

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در نشست امروز کارگروهFATF  کمیسیون اقتصادی مجلس، نقشه عملیاتی موضوع FATF بررسی شد و با هماهنگی ها صورت گرفته با وزارت اقتصاد همچنین مقرر شد شرح مذاکرات وزارت اقتصاد با گروه اقدام مالی مشترک و تمامی اطلاعات مورد نیاز در اختیار کارگروه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: موضوعاتی مانند حضور و شرایط ایران درFATF، دلایل حضور کشورها در گروه اقدام مالی مشترک علیه پولشویی و توجه به ملاحظات امنیتی مورد نیاز در این رابطه از محورهای مورد بررسی کارگروهFATF  کمیسیون اقتصادی مجلس است.

نظر شما