شناسهٔ خبر: 129036 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دستورکار مجلس در هفته جاری

خانه ملت نمایندگان مجلس در نشست‌های علنی هفته جاری پارلمان تقاضای تحقیق و تفحص در مورد پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به حقوق دولت و ملت ایران در رابطه با آمریکا و مقایسه داده‌ها و ستانده‌های این حقوق را بررسی می‌کنند.

به گزارش «نماینده» ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه) پس از یک هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه نشست علنی خواهند داشت.

وکلای ملت علاوه بر فردا، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز جلسه علنی خواهند داشت و در این جلسات قرار است علاوه بر بررسی برخی طرح‌ها و لوایح، تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را نیز مورد بحث و بررسی قرار دهند.

رسیدگی به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بررسی عملکرد دولت در پروژه مسکن مهر و همچنین بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در زمینه تصویب تقاضای تحقیق و تفحص در مورد پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به حقوق دولت و ملت ایران در رابطه با کشور ایالات متحده آمریکا و مقایسه داده‌ها و ستانده‌های این حقوق بر اساس پیگیری‌ها، برنامه‌ها و احکام صادر شده در محاکم بین‌المللی نیز در دستور کار جلسه علنی فردای پارلمان قرار دارند.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تصویب تقاضای تحقیق و تفحص درباره نحوه شلاق خوردن کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب در جلسات علنی این هفته پارلمان بررسی می‌شود.

نظر شما