شناسهٔ خبر: 128592 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد نماینده شاهین‌شهر از نحوه مدیریت مجلس

شأن مجلس رعایت نمی‌شود/ برای طرحهای کوچک وقت‌ زیادی می‌گذاریم ولی برای مسائل بزرگ مانند برجام به سرعت عبور می‌کنیم

حاجی دلیگانی/2 حاجی‌دلیگانی با انتقاد از مدیریت مجلس گفت: مجلس در یک حالت انفعالی با مسائل کشور برخورد می‌کند که به خاطر نوع هدایت مجلس توسط آقای لاریجانی است.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۴ مهرماه) در صحن علنی مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای با انتقاد از مدیریت مجلس گفت: مجلس در یک حالت انفعالی با مسائل کشور برخورد می‌کند که شأن مجلس رعایت نمی‌شود. متاسفانه این حالت به دلیل  نوع هدایت مجلس توسط آقای لاریجانی است.

وی در مورد قراردادهای نفتی بیان کرد: قرار بود نقطه نظرات نمایندگان برای رفع ایرادات این قراردادها گرفته شود ولی چرا این ایرادات رفع نشد و گفتند که این قرارداد اصلاح شد؟ 

حاجی‌دلیگانی درباره عدم مسئولیت‌پذیری نمایندگان تصریح کرد: چرا باید طوری عمل کنیم که رهبری ۱۵ ایراد به قراردادهای نفتی بگیرد. 

نماینده مردم اصفهان در مورد مشکلات زیاد FTAF اظهار کرد: در متن این معاهده مشکلات زیادی وجود دارد و آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

وی درباره محرمانه بودن برخی از این قراردادها و معاهدات مانند FTAF اظهار کرد: متاسفانه هر چیزی که محرمانه می‌شود مشکلاتی پشت آن به وجود می‌آید و در نهایت به شورای امنیت ملی سپرده می‌شود. 

حاجی دلیگانی درباره تصویب برجام در ۲۰ دقیقه گفت: چطور می‌شود برای طرحهای خیلی کوچکتر وقت‌ زیادی می‌گذاریم ولی برای مسائل بزرگ مانند برجام و طرح‌های مهم دیگر به سرعت از آن عبور می‌کنیم. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره وضعیت سوالات و تذکرات نمایندگان به وزرا ادامه داد: چرا در چند ماه گذشته حتی این سوالات در دستورکار کمیسیونها قرار نگرفته است. 

نظر شما