شناسهٔ خبر: 127684 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

خبر«نماینده» تائید شد:

محمدعلی نجفی مسئول کارگروه اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها شد/احتمال ریاست نجفی بر ستاد انتخاباتی روحانی

ناصری عبدالله ناصری گفت: با توجه به تجربه شش‌ساله محمدرضا نجفی در شورای شهر، مسئولیت سیاست‌گذاری و برنامه ریزی انتخابات شوراها برای اصلاح‌طلبان به وی واگذار شد.

به گزارش «نماینده» ،هفته نامه «نماینده» چندی پیش از ماموریت انتخاباتی اصلاح طلبان به محمد علی نجفی خبر داد و اعلام کرد: «قرار است هماهنگی انتخابات شوراها به محمد علی نجفی"عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که سابقه عضویت در شورای شهر را دارد واگذار شود».  

براساس خبر «نماینده»، تخصص در امور شهری، چهره سفید سیاسی، پیرو تفکر اعتدال و دولت و نه صرفاً اصلاح‌طلبان، علاقه‌مند به دولت و منتقد سرسخت مدیریت دوره قالیباف در شهرداری از جمله ویژگی‌هایی است که اعتدال‌گرایان تا آبان ماه به دنبال یافتن آن برای تهیه فهرست انتخاباتی هستند.

علی رغم تکذیب بعضی از رسانه های پیرامون خبر منتشر شده در هفته نامه «نماینده»؛ عبدالله ناصری"عضو شورای مشورتی اصلاح ضمن تائید خبر «نماینده»، در گفتگو با تسنیم،  گفت : با توجه به تجربه شش‌ساله خوب محمدرضا نجفی در شورای شهر و توانمندی و قدرت برنامه‌ریزی وی، این مسئولیت در شورای مشورتی به ایشان واگذار شد تا با کارگروهی سیاستهای کلان را برنامه‌ریزی کند و برای تصویب به شورای مشورتی ارائه دهد.

 ناصری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم مسئولیت تا آخر بر دوش نجفی خواهد ماند و ادامه کار بر عهده وی خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نجفی در شرف قطعی شدن است که مسئولیت ستاد روحانی را برعهده بگیرد، برای هماهنگی بین نیروهای هوادار دولت این هماهنگی مطلوب‌تر و مفیدتر خواهد بود.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که آیا از تجربه اعضای سابق شورا مانند معصومه ابتکار نیز استفاده می‌شود یا خیر، گفت: قطعاً نجفی  از اعضای اصلاح‌طلب شورای فعلی استفاده خواهد کرد و حتماً از اعضای قدیمی‌تر شورا مانند خانم ابتکار که امروز مسئولیتهای سنگین‌تر دارند استفاده می‌شود.

وی افزود: نجفی از نظر سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی، توانمندی خوب و شایسته‌ای دارد که می‌تواند این موضوع را راهبری کند تا برای انتخابات شوراها لیستهای خوب و مطلوب داشته باشیم.

ناصری درباره ورود شورای مشورتی به انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: مجمع نهایی باید زیر نظر شورای مشورتی تعیین شود که کار انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها را هماهنگ باهم پیش خواهد برد. یک مرجع نهایی شکل خواهد گرفت که هماهنگ کننده انتخابات شوراهاست و طبیعتاً این مرجع زیرنظر شورای مشورتی شکل خواهد گرفت.

نظر شما