شناسهٔ خبر: 127479 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دولت سرعت بیشتری به کارهایش ببخشد/حقوقهای نجومی اتفاق زشتی بود

زهرا ساعی.jpg ساعی، حقوقهای نجومی را اتفاقی زشت دانست و ابراز امیدواری کرد که یک حرکت مؤثر درباره این مسئله اتفاق بیفتد.

به گزارش «نماینده» زهرا ساعی نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره اقدماتی که لازم است دولت در یک‌سال باقی‌مانده انجام دهد، گفت: مطالبات مردم مشخص است و تلاش دولت هم در این سه سال رفع اولویتها به ویژه در حوزه اقتصادی بود. مشکلاتی که در دولت یازدهم هست مشکلات باقی‌مانده از گذشته است اما باید سرعت کارهای دولت بیشتر شود.

ساعی با بیان اینکه مجلس دهم مجلسی اعتدالگرا است و با رئیس‌جمهور همگرایی دارد، اظهار کرد: اکثر نمایندگان نگاهشان کمک به دولت است و با یک تعامل سازنده می‌توان در برخی حوزه‌ها پیشرفت داشت.

وی افزود: دولت باید بیشتر در حوزه‌هایی که مطالبه مردم است مانند حوزه‌های اقتصادی به‌ویژه شفاف‌سازی مالی ورود کند و با یک برخورد قاطعانه و مستمر این کار را پیگیری کند.

نماینده مردم تبریز با ادعای اینکه فیشهای حقوقی قابل مقایسه با اختلاسهای گذشته نیست، خاطرنشان کرد: به‌هرحال نفس این مسئله زشت است و مقام معظم رهبری هم در مقاطع مختلف به دولت تذکر دادند. رئیس‌جمهور دستور رسیدگی داده و امیدواریم یک حرکت مؤثر درباره این مسئله اتفاق بیفتد.

عضو فراکسیون امید درباره مطالبه تغییر وزرا اظهار کرد: این مطالبه بخشی از جامعه است. آقای روحانی باید یک ارزیابی از وزارتخانه‌ها داشته باشد و در جایی که نیاز است، تغییر ایجاد کند.

ساعی با بیان اینکه تغییر فی‌نفسه بد نیست، گفت: اگر یک مجموعه ناکارآمد باشد باید تحولی در آن صورت گیرد. یک‌سال باقی‌مانده فرصت خوبی است که این تغییرات انجام شود.

عضو فراکسیون امید از تشکیل کانون نمایندگان عضو حزب «اعتدال و توسعه» خبر داد و گفت: قرار است ضمن حفظ اتحادمان با فراکسیون امید، کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه را تشکیل دهیم اما به‌دلیل مشغله کاری هنوز موفق به برگزاری جلسه در این رابطه نشدیم.

نظر شما