شناسهٔ خبر: 127459 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

اعدام تروریست‌های تکفیری در راستای جلوگیری از تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی بود

جعفرزاده43 نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید برانیکه خواسته مردم منطقه برخورد جدی ایران با تروریسم است، گفت: اعدام تروریست‌های تکفیری در کردستان یکی از اقدامات جان‌فشانانه در جهت برقراری آرامش، صلح و وحدت میان شیعیان و سنیان در منطقه بود.

به گزارش «نماینده» غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه کشورهای غربی هیچ برنامه‌ای برای حذف تروریست‌های تکفیری در منطقه ندارند، گفت: برنامه غرب برای ریشه‌کن کردن تروریسم در منطقه صرفا نمایشی است در حالی که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده در خط اول مبارزه با تروریسم قرار دارد و در این زمینه اقدامات قانونی قاطعانه ای انجام می دهد.

چشم امید مسلمانان منطقه برای نابودی تروریسم به جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کشورهایی مثل آمریکا و عربستان نمی توانند باطن خود را مخفی نگه داشته و در نهایت ناچار به حمایت از جریان‌های تروریستی می‌شوند، عنوان کرد: امروز چشم امید مسلمانان منطقه به ایران است که بتواند تروریسم را ریشه‌کن کند که اقدام اخیر یعنی اعدام 20 تن از تروریست‌های تکفیری در کردستان یکی از این اقدامات جان‌فشانانه و در جهت برقراری آرامش در منطقه بود.

وی ادامه داد: ما در  داخل هیچ مشکلی به لحاظ حفظ امنیت نداریم اما باید با عوامل نفوذی برخورد کنیم که برای کشورهای همسایه ایجاد مزاحمت نکنند و این خواسته مردم منطقه است که ایران برخورد جدی با تروریست ها کند.

ضرورت ادامه روند دستگیری تروریست‌های تکفیری در مرزها ازسوی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با اشاره به این مطلب که اعدام 20 تروریست تکفیری در قبال کشته شدن هزاران مسلمان سوری و عراقی و مسلمان دیگر در کشورهای منطقه رقمی نیست، بیان داشت: از مسئولان قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی درخواست داریم روند پاکسازی مرزها از تروریست ها را ادامه دهند چرا که هیچ جای دنیا نباید برای تروریست ها امن باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کشورهای منطقه مدیون جان‌فشانی جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: اعدام تروریست‌های دستگیرشده در کردستان ارتباطی به بحث شیعه و سنی ندارد و افرادی که دستگیر شده‌اند خود قصد تفرقه‌افکنی میان مذاهب مختلف مسلمان را دارند لذا امیدواریم در آینده نه چندان دور مرزهای خاک پاک ایران محل دفن تروریست های آمریکایی-عربی شود که از سوی رژیم صهیونیستی آموزش دیده اند.

نظر شما