شناسهٔ خبر: 127379 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

دست‌نشان:

استقلال می‌خواهد مشکلاتش را در بازی با ما برطرف‌کند!

دست نشان.jpg سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تیم استقلال قصد دارد در بازی جمعه، همه فشارها و مشکلاتش را مقابل ما برطرف کند.

به گزارش «نماینده» نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران افزود: بازی سنگین و سختی را مقابل تیم بزرگی مانند استقلال تهران قرار است بازیکنان جوان ما تجربه کنند و این در شرایطی است که در مدت اخیر فشارها و مسائل زیادی بر روی دوش باشگاه استقلال بوده و سعی می کنند در بازی فردا جمعه مشکلاتشان را مقابل صنعت نفت آبادان برطرف کنند.
او گفت: برای تیم جوان ما که تعداد بسیاری از آنان نخستین بار است که در ورزشگاه آزادی به میدان می روند این شرایط سخت خواهد بود و در عین حال بازیکنان ما سعی دارند رودررو آبی‌پوشان پایتخت بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: تیم ما آینده خوبی دارد و اکنون بچه‌های ما در 2 بازی گذشته در 2 فاز دفاع و حمله خوب کار کردند و در آینده هم با اضافه شدن بازیکنان مصدومی که در پست مهاجم بازی می کنند بهتر و بهتر هم خواهیم شد.
دست‌نشان گفت: پس از هفته چهارم لیگ و پشت سر گذاشتن تعطیلات بازیکنان ما تطبیق بیشتری با لیگ برتر پیدا می کنند و وضع‌مان در مقایسه با الان بهتر می شود.
او افزود: بازی با استقلال نخستین بازی بیرون از خانه ما محسوب می شود و تیم صنعت نفت آبادان 3 بازی دیگر را با تیم‌هایی که واقعا بازی مقابل آنها سخت است پیش رو دارد و در این چند بازی عیار تیم ما مشخص خواهد شد و چهره واقعی صنعت نفت هویدا می شود.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: خط حمله تیم ما ضعیف نیست البته معتقدم که نتوانستیم مهاجمان باب میل خود را جذب کنیم و رضا نبوغی هم با توجه به شرایطی که دارد مدت زمانی طول می کشد تا به فرم ایده آل بازگردد همچنین محمد شادکام هم مصدوم است و سعی می‌کنم طبق وظیفه ای که دارم به بازیکنان روحیه بدهم و شرایط را برای گلزنی آنان فراهم کنم.
او درباره بازیکنان محروم و مصدوم افزود: بازیکن محروم نداریم اما عقیل اعتمادی از ناحیه کشاله ران مصدوم است و شادکام هنوز به فرم صددرصدی نرسیده اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند ضمن اینکه کیم بازیکن کره ای ما هم به علت اینکه نخستین بازیکن کره ای شاغل در ایران است مدتی زمان می برد تا با حال و هوای فوتبال ایران آشنا شود.
دست‌نشان گفت:‌ در قائمشهر و آبادان مربیگری کردم و می دانم که شور و حال هواداران این 2 تیم کمتر از هواداران سرخآبی پایتخت نیست و خوشحالم که ورزشگاه آزادی روز جمعه پر شود.
او افزود: من و بازیکنانم جاه‌طلبیم و سعی داریم براساس توان تیم خود بازی کنیم همانطور که می دانیم تساوی رودرروی استقلال تهران هم حکم پیروزی برای ما دارد و برای تماشاگران آبی‌پوشان پایتخت هم احترام خاصی قائلم زیرا همچون تیم خود بزرگ و با شخصیت هستند.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حنیف عمران‌زاده همانطور که قبلا هم گفته بود همواره دوست داشته که شاگردم باشد و من هم نوع و سبک بازی او را دوست داشتم اما بعد از عقد قرارداد نمی دانم چه شرایطی بوجود آمد که حتی روی تماس گرفتن با من را هم نداشت و من هم از مسئولان باشگاه خواستم که بازیکنی که دلش با تیم نیست را به زور وارد باشگاه نکنند من برای حنیف عمران زاده در خونه به خونه بابل آرزوی موفقیت می کنم.
دست‌نشان گفت: حسن حوری بازیکنی است که در خدمت تیم است و خارج از حیطه خود پا نمی گذارد تا زمانی که او بدون اشتباه درون دروازه کار کند دروازه بان اول ما است و اگر می خواهد همواره دروازه بان نخست تیم باشد باید کیفیت و آمادگی خود را بالا ببرد البته او در بازی جمعه مقابل استقلال در ترکیب ثابت تیم ما قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما