شناسهٔ خبر: 127275 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو؛

نذر سوریان؛ مدال هشتم هدیه به امام هشتم

حمید سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حاشیه تمرینات ملی پوشان المپیکی در مشهد مقدس، گفت: برای کسب هشتمین مدال سوریان نذر کرده ایم آنرا به امام رضا (ع) اهدا کنیم.

به گزارش «نماینده» بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو در حالی از روز ۱۵ مرداد ماه آغاز می شود که این رویداد بزرگ ورزشی جهان از اهمیت و حساسیت بالایی برای حمید سوریان، قهرمان هفت مداله جهان و المپیک برخوردار است. سوریان که هم اکنون در کنار دیگر فرنگی‌کاران المپیکی در مشهد مقدس حضور دارد اعلام کرده در صورت رسیدن به مدال المپیک آنرا به آستان حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اهدا می کند.

جالب آنکه حمید سوریان دقیقا در روز ۲۴ مرداد ماه مصادف با ولادت امام رضا(ع) باید در بازیهای المپیک ریو به مصاف حریفان خود برود و امیدوار است هشتمین مدال خود را در چنین روز تاریخی و بزرگی کسب کند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه حضور در بازیهای المپیک گفت: امیدواریم سوریان بتواند با کسب هشتمین مدال خود در چنین روزی به یک افتخار بزرگ دست یابد. به هر حال نذر کردیم اگر سوریان بتواند هشتمین مدال طلای خود را کسب کند آنرا به حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)  اهدا کند.

شاگردان محمد بنا روز گذشته به شهر مشهد اعزام شدند و بلافاصله به زیارت حرم مطهر امام هشتم رفتند که طبق برنامه باید صبح فردا به تهران بازگردند و تمرینات خود را در خانه کشتی دنبال کنند.

نظر شما