شناسهٔ خبر: 125858 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

زاهدی:

اصولگرايان بدنبال انشعاب در فراكسيون ولايت نیستند

محمدمهدی زاهدی/2 عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: انشعاب در فراكسيون ولايت از جانب اصولگرايان نيست؛ ممکن است برخی افراد در انتخابات جزو مستقلین يا اعتدالي‌ها بوده‌اند و حالا می‌خواهند از فراکسیون جدا شوند.

به گزارش «نماینده» محمد مهدی زاهدی، درباره موضوع انشعاب یک فراکسیون جدید از دل فراکسیون ولایت و صحت و سقم آن، اظهار داشت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم، اما از جزییات آن اطلاع نداریم.

وی افزود: اگر عزیزانی که به دنبال این کار هستند، می‌خواهند يك زیرفراکسیون از فراکسیون ولایت تشکیل دهند، قبلا این موضوع به توافق رسیده و قابل قبول است که سلیقه های مختلف زیر چتر فراکسیون ولایت قرار بگیرند، اما زیرمجموعه های مطلوب خود را نیز تشکیل دهند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این تصمیم ارتباطی به اصولگرایان ندارد و ما ترجیح می‌دهیم با عنوان همان فراکسیون ولایت در مجلس فعالیت کنیم و به هیچ عنوان جریان اصولگرایی قصد این را ندارد که فراکسیون دیگری تشکیل دهد.

زاهدی تاکید کرد: ما عنوان «ولایت» را بر روی این فراکسیون گذاشتیم تا هر کسی که قلبا عشق و علاقه ای به ولایت دارد، زیر چتر این فراکسیون قرار بگیرد؛ ممکن است برخی افراد در انتخابات جزو مستقلین يا ليست اعتدال بوده‌اند و حالا این افراد می‌خواهند از فراکسیون ولایت جدا شده و دور هم جمع شوند.

وی درباره جدی بودن این انشعاب تصریح کرد: اطلاعی ندارم؛ این موضوع را باید از خود كساني سوال كنيد كه اين بحث‌ها را مطرح كرده اند.

نظر شما