شناسهٔ خبر: 124988 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اختصاصی «نماینده»/

آخرین جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم عصر امروز تشکیل شد

مجلس/1 در آخرین جلسه فراکسیون اصولگرایان، حدادعادل تصریح کرد: با اینکه به لحاظ عددی اکثریت نبودیم اما در بسیاری از امور مجلس فراکسیون اثر گذار بود و این به دلیل انسجام درونی ما بود که باید به حساب اخلاص دوستان گذاشت.

به گزارش «نماینده» آخرین جلسه فراکسیون صولگرایان مجلس نهم عصر یکشنبه ساعت ۱۶.۳۰ در محل کمیسیون تلفیق و به ریاست حدادعادل تشکیل شد.

حدادعادل ضمن تشکر از همه اعضای فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت:سعی کردیم مواضع ارزشی واسلامی خودراحفظ کرده و از اصول خود عدول نکنیم. با اینکه به لحاظ عددی اکثریت نبودیم اما در بسیاری از امور مجلس، فراکسیون اثر گذار بود و این به دلیل انسجام درونی ما بود که باید به حساب اخلاص دوستان گذاشت.

به گزارش «نماینده» رییس فراکسیون اصولگرایان افزود:در رای اعتمادها و استیضاح‌ها انسجام درونی ما خود را نشان میداد و در بسیاری موارد نتیجه بخش نیز بود. از دیگر ویژگی های مهم اعضای فراکسیون اصولگرایان این بود که ریزشی وجود نداشت تا مانند بعضی نان را به نرخ روز بخورند بلکه بر سر مواضع خود ایستادند وحاضر نشدند به خاطر رای هرکاری بکنند. گرچه در تهران جناح رقیب پیروز شد اما در مجموع مجلس فضای اصولگرایی خود را از دست نداد.

حدادعادل همچنین درباره مجلس دهم گفت: به لطف خدا دوستان خوبی ازفراکسیون اصولگرایان و رهروان حضور دارند و ان شاءالله اگر کمکی از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود از لطف اعضا نسبت به خود نیز تشکر کرد و حلالیت طلبید.

درپایان جلسه نیز زارعی نماینده تهران گزارشی از جلسات فراکسیون اصولگرایان ارائه کرد.

نظر شما