شناسهٔ خبر: 124922 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیام سردار دهقان به دبیرکل حزب‌الله لبنان

سید حسن نصرالله وزیر دفاع و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام های جداگانهش هادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب‌الله را تسلیت گفتند.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی خطاب به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با تسلیت شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب‌الله تصریح کرد: بی‌تردید خون شهید مصطفی بدرالدین و دیگر شهدای جبهه مقاومت که در نبرد با رژیم‌صهیونیستی و مزدوران داعشی بر زمین ریخته شده است تروریسم را از منطقه ریشه‌کن خواهد کرد.

در این پیام با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشی داعش بر اثر وحدت،   انسجام، ایثار و پایداری جبهه مقاومت آمده است: حامیان داعش و در رأس آن آمریکا،   رژیم‌صهیونیستی و برخی رژیم‌های خائن به امت اسلامی در منطقه که شاهد شکست نقشه‌های شوم و شرارت آمیزشان هستند در صددند از شکست تروریسم جلوگیری کنند.

در پایان پیام سردار دهقان از درگاه ربوبی برای شهید گرانقدر حزب‌الله لبنان مصطفی بدرالدین علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای هم‌رزمان آن شهید عزیز پیروزی و موفقیت مسئلت شده است.

**خون شهدای بزرگ محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد

 همچنین علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت فرمانده غیور مقاومت مصطفی بدرالدین را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم‌صهیونیستی و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله

سلام علیکم

شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مزین به نام سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلامی مبارزه نمود و بی‌تردید خون  شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم‌صهیونیستی، جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر خواهد کرد.

البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهره‌های درخشان و تاثیر گذار جبهه مقاومت محسوب می‌شود اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطئه‌گران و به ویژه رژیم‌صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، همسنگران و همرزمان، خانواده محترم شهید و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

نظر شما