شناسهٔ خبر: 124876 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فراکسیون فراگیر اصولگرایان اکثریت را در مجلس دهم در اختیار دارد

فولادگر/2 منتخب اصولگرای مجلس دهم با انتقاد از اظهارنظرهای اصلاح طلبان در خصوص پیروزی در مجلس این برآوردها را غیر کارشناسی خواند و گفت: فراکسیونی فراگیر متشکل از اصولگرایان و مستقلین تشکیل می دهیم.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا فولادگر ، اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، ترتیب مجلس دهم روشن تر شد اما باز هم نمی توان نظر نهایی در مورد ترکیب مجلس دهم داد.

نماینده اصفهان با بیان اینکه منتخبان مستقل که در لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور نداشتند، در مجلس دهم زیاد هستند، گفت: حضور برخی منتخبان در فهرست امید را نمی توان مبنای نهایی برای تعیین ترکیب فراکسیون ها قرار داد. در برخی شهرها و استان ها شرایط به گونه ای بود که افراد مختلف در یک فهرست قرار گرفته اند و حضورشان در فهرست امید به معنای عضویتشان در فراکسیون امید نیست.

وی با انتقاد از اعلام نظر برخی اصلاح طلبان مبنی بر پیروزی قاطع در انتخابات مجلس و ریاست مجلس، گفت: حداقل برآوردها از نتایج انتخابات مجلس، این واقعیت را نشان می دهد که اصولگرایان و اصلاح طلبان در نسبتی مساوی به مجلس راه یافته اند.

فولادگر اظهارداشت: در این مدت ممکن است با موضع گیری های دقیق، فراکسیون اصولگرایان اکثریت را در دست بگیرند زیرا قرار است فراکسیونی فراگیر متشکل از اصولگرایان و مستقلین تشکیل شود.

علاوه بر این عزیز اکبریان نماینده مردم کرج با بیان اینکه اکثریت منتخبان مجلس، موافق ریاست لاریجانی هستند، گفت: من با ده ها نفر از منتخبان مستقل و معتدل صحبت کردم که موافق ریاست لاریجانی بر مجلس دهم هستند.

وی تاکید کرد: به نظر نمی رسد رای لاریجانی در مجلس دهم کمتر از دوره قبل باشد.

نظر شما