شناسهٔ خبر: 124529 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس پلیس راه قزوین:

خواب‌آلودگی نماینده منتخب مراغه در مجلس را به کام مرگ برد

حسین زاده.jpg رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز بر اثر تصادف در آزادراه قزوین ـ زنجان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش «نماینده» بهرام زینلی امروز اظهار کرد: محمدعلی حسین‌زاده نماینده منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز براثر وقوع یک سانحه رانندگی در کیلومتر ۶۳ باند جنوبی آزادراه قزوین - زنجان فوت کرد.

وی افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در این آزادراه چهار سرنشین این خودرو با کمک نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین بیمارستان تاکستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در جزئیات تصادف نماینده منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خودروی پژو پارس پس از برخورد با تپه حاشیه راه منحرف و واژگون شد.

زینلی خاطرنشان کرد: علت انحراف این خودرو از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی گزارش شده است.

این مسئول توصیه کرد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی وسایل نقلیه خود را به پارکینگ مناسب هدایت کرده و ساعاتی را استراحت کنند.

گفتنی است؛ محمدعلی حسین‌زاده دارای مدرک تحصیلی دکتری و بورسیه هیأت علمی دانشگاه تهران بود و در سمت‌های نماینده تام الاختیار نهاد نمایندگی رهبری در شورای  نظارت بر نشریات و تشکل‌های سیاسی دانشگاه تهران،  مشاور شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ریاست جمهوری سابقه فعالیت داشت.

نظر شما