شناسهٔ خبر: 124124 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: امپراتوری دروغ

بعد از افتضاح برلین ۲ اینبار نوبت به آنکارا رسید!

ضد انقلاب انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی کشورمان با رایزنی‌های مختلف اجازه ندهد عناصر اپوزیسیون در کشورهایی که روابط تجاری و سیاسی با ایران دارند به آسانی و بدون هیچگونه مشکلی، علناً کنفرانس‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران برگزارکنند.

«نماینده» - امپراتوری دروغ: ۳۷ سال از انقلاب تاریخ ساز ملت ایران می‌گذرد، انقلابی که مسیر حرکت تاریخی بشریت را تغییر داد. در جهانی که دو ابرقدرت غرب و شرق با دو ایدئولوژی کاپیتالیسم و کمونیسم، ملت‌ها را به بردگی کشیده بودند، انقلاب اسلامی ایران انفجاری از نور در ظلمت کفرآلود آن زمان جهان بود و بارقه‌های آن شعله‌های امید را در دل مستضعفین سرتاسر عالم روشن نمود.

از نخستین لحظات آغاز این نهضت الهی، شیاطین عالم مصرانه در صدد نابودی آن برآمدند و اکنون بیش از ۳۷ سال است که دست از تلاش‌های بیهوده خود برنداشته‌اند.

کمتر از یک ماه پیش بود که منابع خبری وب‌سایت «امپراتوری دروغ» خبر از برگزاری نسخه دوم «کنفرانس برلین» دادند و همگان مشاهده نمودند که اپوزیسون جمهوری اسلامی ایران اوضاعی به غایت وخیم‌تر از آن دارد که بتواند نشستی مفید و موثر با تعداد بیش از ۱۰ نفر از سران خود برگزار کند. «کنفرانس برلین ۲» نیز تبدیل به لکه سیاهی در کارنامه تمامی گروه‌های اپوزیسیون شد و همان تعداد کمتر از ۱۰ نفر نیز که برای شرکت در آن عازم برلین شدند حتی حاضر به تایید حضور خود در چنین کنفرانس آبرو براندازی نشدند و سیل ایمیل‌ها و تماس‌های آنها پس از انتشار اخبار این کنفرانس در رسانه‌ها، روانه تحریریه‌ها و دفاتر مختلف خبری کشور شد.

از «کنفرانس برلین ۲» اگر بگذریم، از پررویی و وقاحت و بیشرمی برخی از مزدوران مواجب بگیر نمی‌توان گذشت، هنوز یک ماه از افتضاح قبلی نگذشته که فردی به نام «فرخ نگهدار» در صفحه فیسبوک خود خبر از برگزاری کنفرانسی دیگر در ترکیه داده‌است. این کنفرانس که «نگهدار» عنوان «گام دوم، بازگشت به مردم سالاری» را برای آن برگزیده قرار است در آنکارا برگزار شود و شامل ۲ پنل است که مطابق گفته‌های «فرخ نگهدار» در پنل اول آن «رجبعلی مزروعی»، «علی‌اصغر رمضانپور» و خود «فرخ نگهدار» و در پنل دوم «یاسر میردامادی»، «رضا حقیقت نژاد»، «شاهین دادخواه» و «میثم بادامچی» صحبت خواهند نمود.

۱۰۹۳۱۱۴۸_۹۸۲۰۶۴۷۵۸۵۳۷۱۱۴_۸۵۴۸۲۷۴۰۹۲۶۴۸۸۶۳۴۴۹_n

«فرخ نگهدار» کمونیستی که قریب به ۳۰ سال پس از فروپاشی شوروی همچنان به این ایدئولوژی که حتی زباله دان تاریخ نیز آنرا تجزیه کرده پایبند است. در کنار «علی اصغر رمضانپور» فرد بی هویتی که سال‌ها در جمهوری اسلامی موذیانه و با ریا کاری مشغول فعالیت بود و حتی تا رده معاون وزیر دولت اصلاحات نیز پیش رفت اما اون نیز چون سایر همقطارانش نتوانست تا انتها بازیگر خوبی باشد و نهایتا با رو شدن دستش از ایران گریخت و در غرب نیز به دریوزگی افتاد، تا جایی که برای تامین مخارج خود همسرش را به کشف حجاب مجبور نمود و تصاویر همسر خود را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد تا به همگان ثابت کند که غیرتش چند پوند بیشتر نمی‌ارزد و اکنون انتظار دارد ملتی باور کنند فردی که همسر خود را به چند پوند می‌فروشد فردی آزادیخواه و طرفدار ملت است!

«شاهین دادخواه» نیز کسی است که در اوایل مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب عضو تیم ایرانی بود و چند سال بعد مشخص شد اسناد و اخبار محرمانه مذاکرات را به غربیان میفروخته بی آنکه لحظه ای بیاندیشد چه بر سر ملتی می‌آورد. به جرأت میتوان گفت خون بسیاری از بیماران که در اثر تحریم‌ها جان سپردند بر گردن «شاهین دادخواه» و امثال اوست.

«رجبعلی مزروعی» سخنران دیگر این به اصطلاح کنفرانس است. وی که حتی از هویت خود نیز فراری است و نام خود را همه جا «علی» عنوان می‌کند در حالی که نام اصلی وی «رجبعلی» است، سالها در روزنامه‌های زنجیره‌ای علیه نظام اسلامی قلم میزد و همزمان از بودجه دولتی ارتزاق می‌نمود، در سال ۸۸ هنگامی که رفته رفته ارتباطات او با محافل غربی در حال لو رفتن بود از ایران گریخت و به دامان اربابان خود پناه برد.

با اندکی تفکر در عناوین سخنرانی‌های این کنفرانس و اندکی آشنایی با سوابق سخنرانان می‌توان بهتر و عمیقتر به اهداف آنها پی برد.

نکته جالب ترکیب فکری اعضا این کنفرانس است که از کمونیست تا اصلاح‌طلب را شامل می‌شود که این موضوع خود نشاندهنده وجود اراده‌ای خارج از جریان اپوزسیون غرب نشین جمهوری اسلامی برای متحد نمودن جریانات مختلف است که البته این مورد جدید نبوده و در میان اپوزیسیون مسبوق به سابقه است (پیروی اپوزیسیون از اربابان غربی خود کاملاً طبیعی است چرا که در صورت نافرمانی جیره آنها قطع خواهد شد).

همچنین انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی کشورمان با رایزنی‌های مختلف اجازه ندهد عناصر اپوزیسیون در کشورهایی که روابط تجاری و سیاسی با ایران دارند به آسانی و بدون هیچگونه مشکلی، علناً کنفرانس‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران برگزارکنند.

مطالب تکمیلی در آینده.

نظر شما