شناسهٔ خبر: 124068 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

اقتصاد درون‌زا با دستان کارگران ایرانی شکل می‌گیرد

دهقان وزیر دفاع گفت: اقتصاد درون زا، مولد و پويا با دستان توانمند و تلاش كارگران ايراني شكل مي گيرد.

به گزارش «نماینده»، سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بمناسبت هفته كارگر در جمع كاركنان وزارت دفاع طي سخناني از كارگران و صنعت گران زحمت كش در حوزه هاي مختلف صنعتي، كشاورزي، خدماتي بعنوان پایه و سرمایه اصلی صنعت و تولید کشور ياد كرد و گفت: همت، پشتكار، مهارت، مقاومت، اقدام و عمل كارگران ايران اسلامي تضمين كننده پيشرفت و تعالي و تحقق بخش سند چشم انداز بيست ساله كشور است.

وی با گراميداشت ياد و خاطره مجاهدت ها، رشادت ها و ايثار خيل عظيم كارگران در صحنه هاي گوناگون انقلاب اسلامي بويژه هشت سال دفاع مقدس افزود: كارگران در آن دوران حماسي نه تنها در عرصه كار و توليد بلكه در عرصه رزم و جهاد در خطوط مقدم نیرد با تقدیم هزاران شهید و جانباز نقشی بی بدیل در رهايي كشور از اشغال متجاوزان بعثي ایفاء کردند.

وزير دفاع با بيان اينكه صنعت دفاعي كشور نيز امروز مرهون كار، تلاش و زحمات بي دريغ كارگران و صنعت گران اين حوزه مهم و راهبردي است، تصريح كرد: دستاوردهاي سترگ وزارت دفاع در حوزه هاي موشكي، هوايي، زميني و دريايي حاصل دست رنج، همت و هميت صنعت گران و كارگران صنعت دفاعي است كه با عشق و ايمان و دانش و فناوري نيازمندي بخش هاي مختلف دفاعي را به شايستگي تامين مي كنند.

سردار دهقان، توجه به نيازها و دغدغه هاي اين قشر عزيز و عزتمند را بسيار حائز اهميت و ضروري توصيف كرد و گفت: رفع دغدغه ها و ارتقا منزلت و معيشت كارگران از اولويت هاي اصلي دولت خدمت گذار به شمار مي رود.

وزير دفاع تاكيد كرد: امروز شريان هاي اقتصادي كشور نيازمند كار مضاعف و تلاش بي وقفه كارگران و صنعت گران توانمند اين مرزو بوم است و ما با همه وجود خدمات و زحمات آنان را ارج نهاده، قدردان آنان هستيم.

وی گفت: اقتصاد درون زا، مولد و پويا با دستان توانمند و تلاش كارگران ايراني شكل مي گيرد.

وزير دفاع در پايان با تبريك روز كارگر به همه كارگران خدوم و زحمتكش ايران اسلامي تاكيد كرد: در مجموعه عظيم وزارت دفاع و صنايع وابسته، كارگران و صنعت گران نقش آفرین، نيروبخش  قدرت دفاعي و تحكيم بخش اقتدار ملي هستند.

نظر شما