شناسهٔ خبر: 123633 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

میز مطالعاتی اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی افتتاح شد

صداوسیما43 میز مطالعاتی اقتصاد مقاومتی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مرکز تحقیقات، پژوهش و سنجش افکار عمومی سازمان صدا و سیما رسماً افتتاح شد.

به گزارش «نماینده»، میز مطالعاتی اقتصاد مقاومتی صبح امروز با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالملکی رئیس مرکز تحقیقات، پژوهش و سنجش افکار عمومی سازمان صدا و سیما رسماً افتتاح شد.

رئیس مرکز افکارسنجی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت:‌ این میز مطالعات برای ارائه تولیدات پژوهشی و تولید محتوا برای بخش های مختلف رادیو و تلویزیون در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهد کرد.

عبدالملکی با بیان اینکه قرار است با افتتاح این میز مطالعاتی پاسخی به موقع، دقیق، جامع و کامل در این حوزه ها با استفاده از دانش و تجربیات صاحب نظران و اقتصاددانان مختلف ارائه شود، گفت: سنجش مستمر مردم در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین سنجش حوزه های برنامه ساز سازمان صدا و سیما که چه قدر توانسته اند در تحقق شعار سال مبادرت ورزند از دیگر کارهای این میز مطالعاتی خواهد بود.

امروز همچنین از سایت اختصاصی اقتصاد مقاومتی وابسته به رسانه ملی رونمایی شد در این مراسم برنامه سازان اقتصادی رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما حضور داشتند.

نظر شما