شناسهٔ خبر: 123625 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نشست اصلاح‌طلبان مجلس نهم با منتخبان تهران

خانه ملت اعضا ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس آتی راه یافته‌اند با حضور در ساختمان بهارستان با اصلاح‌طلبان مجلس نهم دیدار کردند.

به گزارش «نماینده»، اعضا ۳۰ نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که از حوزه انتخابیه تهران به مجلس آتی راه یافته‌اند ظهر امروز با حضور در ساختمان بهارستان با اصلاح‌طلبان حاضر در مجلس نهم دیدار و گفت‌وگو کردند.

 براساس این گزارش، این نشست به منظور تبادل دیدگاه‌ها و انتقال تجربیات نمایندگان اصلاح‌طلب فعلی با ۳۰ نفر لیست امید در تهران برگزار شد.

بهروز نعمتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم به فارس، گفت: در این جلسه پیرامون نحوه فعالیت پارلمان و آشنایی منتخبان تهران با قوه مقننه و همچنین تبادل تجربیات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی همچنین پیرامون اینکه آیا درباره هیات رئیسه نیز در این نشست مباحثی مطرح شد، گفت: درباره مباحث مرتبط با هیات رئیسه بحثی مطرح نشد و جلسه بیشتر برای آشنایی برگزار شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا اعلام کاندیداتوری علی مطهری برای هیات رئیسه مجلس از ائتلاف امید مورد حمایت قرار گرفته است، گفت: درباره این موضوع بحثی مطرح نشده است.

نظر شما