شناسهٔ خبر: 123574 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ناطق نوری: انتخابات هفتم اسفند بی حاشیه برگزار شد

ناطق نوری/431 ناطق نوری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلسین در هفتم اسفند سال گذشته، گفت: انتخابات بی حاشیه و بی دردسر برگزار شد و لازم است از وزیر کشور، شورای نگهبان و هیئت نظارت تشکر و قدرانی کنم.

محمدحسین عبدالخالقی "دبیرکل جمعیت اسلامی حامیان مردم" از نیروهای همسو با ناطق نوری در گفتگو با «نماینده»، اعلام کرد: هفته گذشته، روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ بنده و تعداد دیگری از اعضای شورای مرکزی جمعیت به دیدار ناطق نوری رفتیم.

وی اضافه کرد: ناطق نوری در این دیدار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلسین در هفتم اسفند سال گذشته، گفت: انتخابات بی حاشیه و بی دردسر برگزار شد و لازم است از وزیر کشور، شورای نگهبان و هیئت نظارت تشکر و قدرانی کنم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در این دیدار بنده از ناطق نوری درخواست کردم حضوری فعال در عرصه سیاسی کشور داشته باشند، گفت: او نسبت به این درخواست اعلام موضع نکرد و سکوت کرد.

عبدالخالقی اظهارداشت: ما در این به این نکته اشاره کردیم که روحانیت مظلوم واقع شده و متاسفانه بداخلاقی ها از مرز خود گذشته است.

وی درباره اینکه"آیا ناطق نوری در این دیدار موضعی در قبال انتخاب رئیس مجلس و حمایت از گزینه های مطرح اعلام کرد؟، گفت: در این مورد بحثی مطرح نشد.

نظر شما