شناسهٔ خبر: 123328 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

دولت موقعی درباره نرخ کرایه‌ها اظهارنظر کند که سهم خود را پرداخته باشد

ابوالفضل قناعتی43 عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: دولت زمانی در خصوص نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار نظر کند که سهم خود را پرداخت کند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل قناعتی اظهار داشت: هر عضوی از شورای شهر تهران می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که در خصوص موضوعات مختلف دارد اظهار نظر کند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بنده هم به عنوان سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 95 بارها در رسانه‌ها صبحت کردم و همه اظهارات بنده بر اساس اطلاعات بوده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: طبق قانون زمانی که شورا لایحه‌ای را تصویب می‌کند و به فرمانداری ارسال می‌کند، فرمانداری فرصت دارد طی 15 روزه مصوبه را تایید و یا رد کند.

قناعتی در خصوص ارسال مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 95 تصریح کرد: این مصوبه در روزهای پایانی سال 94، به فرمانداری ارسال و در دبیرخانه آن به ثبت رسیده است و فرمانداری طبق قانون موظف است در یک بازه زمانی مشخص شده آن را تایید و یا رد کند.

قناعتی در پایان خاطر نشان کرد: دولت زمانی می‌تواند در خصوص نرخ کرایه‌ها اظهارنظر کند که نقش خود را در خصوص پرداخت سهم یک سوم حمل و نقل عمومی ادا کند ولی متاسفانه شاهدیم در سال‌های اخیر دولت در این زمینه اقدامی را انجام نداده است.

نظر شما