شناسهٔ خبر: 123311 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ریاست جمهوری

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت تاکید کرد؛

تلاش حداکثری برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی

جهانگیری رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مشارکت جمعی، تشریک مساعی و مسئولیت پذیری همه ارکان نظام، دستگاه ها و بخش های مختلف کشور است.

به گزارش «نماینده»، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو و آرزوی تندرستی برای همه ملت ایران، بر لزوم تلاش حداکثری دستگاه های مختلف برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با نامگذاری سال جدید تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل " انتظار می رود قوای سه گانه و تمامی دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور، با تلاش مضاعف و اهتمام بیش از پیش، گام های جدی در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی بردارند.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید براینکه مسئولیت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نباید تنها بر دوش دولت باشد، تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم عمومی، مشارکت جمعی، تشریک مساعی و مسئولیت پذیری همه ارکان نظام، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور است.

جهانگیری اظهار امیدواری کرد با اهتمام جدی همه بخش‌ها و مشارکت عمومی آحاد جامعه و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در سال ۹۵ شاهد رفع مشکلات اقتصادی و راه اندازی تولید در کشور باشیم.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد مسئولین بخش‌های مختلف نیز ضمن تبریک سال نو، گزارش مختصری از آخرین وضعیت حوزه مسئولیت خود به معاون اول رییس‌جمهور ارائه و برای تلاش همه جانبه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی کردند.

نظر شما