شناسهٔ خبر: 123305 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تلاش برای عبور از اراده مردم به هر قیمت

بهرام بیرانوند/431

«نماینده»؛ بهرام بیرانوند/* اخیراً و در مرحله دوم انتخابات بروجرد تلاش می‌شود برای مهندسی اذهان جامعه از آبروی دیگران استفاده شود.

مصاحبه می‌گیرند، سخنرانی جهت‌دار می‌کنند و همه را پر تعداد منتشر می‌کنند، ابتدا به ساکن عیبی ندارد، اما اگر سخنرانی و مصاحبه آقایان و بزرگان به جای حمایت و اثبات داوطلب خاص حاوی تهمت و مطالب کذب آشکار بود و تعرض به آبروی دیگران بود، باید فراوان بر این سناریو گریست.

اینکه آقایان می‌دانند وارد چه فضایی شده‌اند به خودشان مربوط است، حتماً با آن همه تحصیلات می‌دانند چه می‌کنند و نتیجه کارشان چیست.

اما آنچه به اینجانب مربوط است، تعرضی است که مستقیم یا با کنایه به نمایندگان دیگر خصوصاً اینجانب شده است. در این برنامه‌های تبلیغاتی همیشه دلایل ناکامی را متوجه دیگران کرده‌اند.

آقایان؛ حواستان هست این دیگران حرف‌های ناگفته فراوان دارند. آقایان؛ شما که خدا ترس‌تر هستید، در محضر خدا بگویید چرا سد گلرود اجرا نشد؟ این سد هم قانون داشت و هم ردیف بودجه.

شما بگویید چرا منطقه ویژه اقتصادی دود هوا شد؟ وعده ۱۳۰ هزار شغل منطقه ویژه منهدم شده کجا رفت؟ شما بفرمایید چه بر سر نساجی آمد؟

شما بفرمایید سیطره و سلطنت طولانی و فراقانونی بر مقدرات یک شهر یعنی چه؟ آقایان...بزرگان؛ فرودگاه دشمنی ندارد، بودجه‌اش امسال ۲۰۵ میلیون تومان است.

سد شهید بروجردی مزاحمی ندارد، بودجه‌اش فقط ۱۰۰ هزار تومان است، راه‌آهن قانون و بودجه ندارد، اگر بی‌مسئولیتی صورت گرفته است، کلنگ بی‌پشتوانه بوده است.

چرا حرف‌‌هایی می‌زنید که از صحت و سقم آنها اطلاعی ندارید. مگر قرآن نگفته است سمع و بصر و فواد مسئولند.

ما که آموخته‌ایم غیبت حرام است، آموخته‌ایم تهمت حرام است، آموخته‌ایم دین‌مان را هزینه دنیای دیگران نکنیم.

چرا خلاف واقع نسبت می‌دهید؟ آقایان؛ هر کجا و هر زمان اراده کردید برای شما اثبات می‌کنیم راه صواب آن سوی دیگر است.

مردم را در تعارض با دین‌شان قرار ندهید، بگذارید مردم خود تصمیم بگیرند، که البته تصمیم خود را گرفته‌اند.

نظر شما