شناسهٔ خبر: 123181 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

۳۶۰۰ متر از آزادراه رشت - قزوین به‌صورت موقت زیر بار ترافیک رفت

نوبخت ۳۶۰۰ متر از ادامه آزادراه رشت - قزوین در باند برگشت امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور به‌صورت موقت بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش «نماینده» محمدباقر نوبخت امروز در افتتاح طرح موقت ۳۶۰۰ متر از بزرگراه رشت - قزوین اظهار داشت: امیدواریم خط برگشت این مسیر خرداد‌ماه سال ۹۵ به طور کامل و دائم راه اندازی شود.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این حرکت و گشایش نمادی از یک حرکت و اراده است؛ اراده دولت بر اینکه هرگونه رفاهی را برای مردم ایجاد کند، بنابراین امروز با بازگشایی این محور شاهد فعالیت عمرانی هستیم و در فرصت مناسب طرح را افتتاح می‌کنیم.

نوبخت تصریح کرد: ایران یک کارگاه بزرگ است و طرح‌های مختلف در سراسر کشور در حال انجام است؛ بنابراین در مورد شمال کشور دولت درصدد است دیوار بلند البرز را حفاری کند چراکه مردم در ایام نوروز و تعطیلات به شمال کشور می‌آیند و متاسقانه با وجود سرسبزی, مشکلات زیادی پیش‌روی مسافران است.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در مورد منجیل, کاری که سال‌های گذشته شروع شده را باید با اراده قوی دنبال کنیم و حفاری را ادامه دهیم چراکه تک تونل منجیل جوابگوی حجم تردد در این مسیر نیست و ساعت‌ها از وقت و آسایش مردم در این مسیر گرفته می شود.

نوبخت با بیان اینکه سال گذشته سال سختی در بحث اجرای طرح‌های عمرانی بود، گفت: طرح دیگر ما در ارتباط با شمال کشور, مسیر کندوان-چالوس است که در محور کرج نیاز به بازسازی دارد و مسیر جاده را ۱۰ کیلومتر کاهش می‌دهد.

نظر شما