شناسهٔ خبر: 123059 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حکم سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل به توصیه وزارت کشور توسط استانداران صادر شد

جاسم جادری با اشاره به اینکه حکم سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل به توصیه وزارت کشور صادر شد، گفت: این معاونت مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری را دنبال کرده و مسائل مربوط به اشتغال و برنامه‌ریزی را پیگیری می‌کرد.

به گزارش «نماینده»، جاسم جادری استاندار هرمزگان درباره حکم سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری هرمزگان که توسط وی صادر شده، اظهارداشت:‌ حکم سرپرست معاونت را خود استاندار می‌تواند بزند و وزارت کشور توصیه و ابلاغ کرد که این حکم را بزنید.

وی بر همین اساس تصریح‌کرد:‌ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور به استانداری ها اعلام کرد و اکثر استانداری‌ها این کار را انجام دادند.

جادری در پاسخ به این سؤال که زمانی که برای آقای شیخانلو حکم سرپرست معاونت امور اقتصادی و بین‌اللمل صادر شد وی چه اقداماتی را در معاونت انجام می‌داد؟ افزود: مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاری را دنبال کرده و مسائل مربوط به اشتغال و برنامه‌ریزی را پیگیری می‌کرد، کارهای زیاد و وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد.

جادری در توضیح این معاونت نیز گفت: قرار بود ۴ معاونت در استانداری‌ها باشد که یکی از آنها معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل بود و وزارت کشور به ما گفت شما ابلاغ بزنید تا ساختارش با سازمان برنامه و بودجه نهایی شود که ظاهراً در نهایت بر روی سه معاونت توافق شده و ظاهراً تا پایان سال این معاونت با معاونت توسعه منابع انسانی ادغام خواهد شد.

نظر شما