شناسهٔ خبر: 122916 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در نشست امروز با حضور لاریجانی صورت گرفت؛

آسیب شناسی عدم توفیق رهروان/اعتراض به حضور جلالی در لیست اصلاحات

فراکسیون رهروان43 فراکسیون رهروان صبح امروز جلسه ای با حضور لاریجانی در غیاب رئیس فراکسیون برگزار کرد؛ در این جلسه، برخی اعضا به حضور رئیس فراکسیون در فهرست اصلاح‌طلبان اعتراض کردند.

به گزارش «نماینده» فراکسیون رهروان ولایت مجلس امروز با حضور علی لاریجانی و نمایندگان رد صلاحیت شده یا رای نیاورده در انتخابات که عضو این فراکسیون هستند، تشکیل جلسه داد.

از نکات قابل توجه این جلسه عدم حضور کاظم جلالی، رئیس فراکسیون رهروان ولایت که در انتخابات در فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران حضور یافت، بود.

جلسه صبح امروز به نوعی به جلسه آسیب‌شناسی شکست فراکسیون رهروان در انتخابات تبدیل شده و مقرر شد آسیب‌شناسی علل و عوامل این شکست صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به نمایندگان رد صلاحیت شده و کسانی که نتوانستند اعتماد مجدد مردم برای ورود به مجلس دهم را به دست آورند، قول داد که از تجربیاتشان استفاده شود و با دولت رایزنی کند تا این افراد در بخش های مختلف به کار گرفته شوند.

همچنین در بخشی از این جلسه تعدادی از نمایندگان نسبت به عدم پشتیبانی فراکسیون رهروان از آنها در انتخابات انتقاد کردند.

در ادامه این جلسه، سیدسعید زمانیان و منصور حقیقت‌پور، اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان و تعدادی از نمایندگان نسبت به حضور جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان در فهرست اصلاح‌طلبان در انتخابات اعتراض کردند که رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض آنها اعلام کرد این فهرست، فهرست اصلاح طلبان نبوده است؛ بلکه فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون بود که کاظم جلالی نیز از جبهه اعتدالیون وارد این فهرست شده است.

نظر شما