شناسهٔ خبر: 122780 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پایان ۱۰ سال «دروغ تقلب»

یکی از سران فتنه که ۱۰ سال مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال های ۸۴ و ۸۸ بود، امروز ۷ اسفند ۹۴ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان شرکت کرد و رأی داد!

به گزارش «نماینده»، از ساعت ۸ صبح امروز ملت ایران برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به پای صندوق های رای رفتند.

در این دوره که شامل انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان است، رویدادهای قابل توجهی قبل و بعد از آغاز اخذ رای، رخ داده است؛ رویدادهایی که از دعوت گسترده به رای دادن توسط کسانی که همواره از مردم می خواستند رای ندهند، آغاز و به رای دادن کسانی که در دوره ای نظام را متهم به تقلب کرده بودند، ختم شد.

روز گذشته محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی از سران فتنه در صفحه شخصی خود از درخواست پدرش برای اعزام صندوق سیار به محل حصر، جهت شرکت وی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خبر داده بود.

برخی رسانه های نزدیک به فتنه، از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان خبر دادند.

در همین راستا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سئوال مهر،  در خصوص رای دادن مهدی کروبی گفت: از استاندار تهران در این خصوص سئوال کردم و ایشان اعلام کرد آقای کروبی درخواست کرده که صندوق سیار برایش برود و رای بدهد، بنابراین نسبت به ایشان هم مثل خیلی از افراد دیگری که امکان حضور پای صندوق‌های ثابت را نداشتند، عمل شد.

قائم مقام وزیر کشور اظهار داشت: برای ایشان نیز مثل بقیه صندوق سیاری رفته و حسب اعلام استاندار تهران، رای داده است.

نظر شما