شناسهٔ خبر: 122753 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شاکری:

کسی که نیروهای حزب‌الهی جامعه را افراطی بنامد در پازل دشمن بازی کرده است

مجتبی شاکری43 عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: از امروز به بعد هر شخصی اتهام زنی کند و بخشی از نیروهای جامعه را افراطی بداند در پازل از قبل طراحی شده دشمن بازی کرده است و در برابر ملت مسئول است.

به گزارش «نماینده» مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، با اشاره به سخنان امروز(چهارشنبه) مقام معظم رهبری درباره اینکه "دشمنان انقلاب از روز اول تعبیر تندرو و میانه‌رو را استفاده کردند" اظهار داشت: در ادبیات نفوذ بگونه‌ای نیروها در داخل کشور چینش می‌شوند که در نهایت پیروزی برای دشمن باشد، به همین دلیل دشمنان و برخی افراد فریب خورده در داخل کشور از واژه افراطی برای نیروهای انقلابی استفاده می‌کنند و سازشکاران را اعتدالی می‌نامند که این موضوع در ادامه اهداف دشمن است.

وی با اشاره به سابقه تاریخی تلاش دشمن برای افراطی نامیدن نیروهای استکبارستیز، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب بحث چپ و راست مطرح شد، اما بتدریج بحث ارزشی شد و دشمنان تلاش کردند با پروژه خود، کسانی را که همراهشان نیستند افراطی معرفی کنند و امروز هم پروژه دشمنان بدلیل ضربات سختی که خورده‌اند شدت پیدا کرده است.

شاکری با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و همه نیروهایی که نادانسته در زمین دشمن بازی می کنند باید تکلیف خودشان را مشخص کنند، گفت: استکبار جهانی بخوبی متوجه شده که خصومت ملت ایران با دنیای سلطه پایان پذیر نیست و به همین دلیل تلاش آن‌ها این است که انقلاب را از درون تهی کنند و نیروهای انقلابی را از صحنه خارج کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تاکید کرد: از امروز به بعد هر شخصی اتهام زنی کند و بخشی از نیروهای جامعه را افراطی بداند در پازل از قبل طراحی شده دشمن بازی کرده است و در برابر ملت مسئول است.

نظر شما