شناسهٔ خبر: 122715 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

افرادی که انگلیس از آن‌ها حمایت کرده؛ اعلام برائت کنند

جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنرانی در برنامه‌ای با عنوان خبرگان ملت و با هدف جمع‌بندی برای رای ندادن به مشترکین لیست دولت و جامعه مدرسین، ضمن تکذیب حضور در چنین جلسه‌ای گفت: این حرفی که گفته شده غلط و اشتباه است.

به گزارش «نماینده»، سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی دوشنبه‌ شب در جمع نمازگزاران مسجد فائق در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنرانی در برنامه ای با عنوان خبرگان ملت و با هدف جمع بندی برای رای ندادن به مشترکین لیست دولت و جامعه ی مدرسین، ضمن تکذیب حضور در چنین جلسه ای گفت: این حرفی که گفته شده غلط و اشتباه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه موضع انگلیس و بیان اینکه به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید، یک بحث جناجی و لیستی نیست بلکه یک بحث ملی و انقلابی است افزود، اگر انگلیس چنین جسارت و حماقتی می کند قبل از همه، آن افرادی که از آنها حمایت شده باید اعلام برائت کنند. همچنین مردم با یک نه بلند به انگلیس باید نشان بدهند که دوران اینکه انگلیس بخواهد با دیگ پلو دولت عوض کند یا سازوکار دموکراسی را تغییر دهد گذشته است.

جلیلی در ادامه بیان داشت که: اکنون یک عزم و حرکتی ملی و فراجناحی برای مقابله با این خباثت انگلیسی نیاز داریم و نباید اینگونه مباحث را در حد مباحث جناحی و لیستی تقلیل دهیم.

وی در ادامه افزود امروز به یک حرکت فراجناحی و انقلابی در مقابله با این گستاخی انگلیس نیاز است که همه باید  از آن حمایت کنند.

نظر شما