شناسهٔ خبر: 122484 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زنگنه: همه مشکلات با یک توافق حل نمی‌شود

زنگنه وزیر نفت با بیان اینکه اینطور نیست با کار و تلاش زیاد، پیگیری و بسیج مردم مشکلات رفع شود، گفت: اینطور نیست به طور اتوماتیک با یک توافق همه مشکلات حل شود.

به گزارش «نماینده»، بیژن زنگنه وزیر نفت در پاسخ به این سؤال که با توجه به اجرایی شدن برجام تا چه زمانی مردم باید منتظر حل شدن دستاوردهای برجام و حل مشکلاتی چون رکود، بیکاری، اشتغال و تورم باشند؟ اظهارداشت: مشکلات یک شب ایجاد نشده بلکه در طول زمان ایجاد شده و در طول زمان رفع می‌شود و با کار و تلاش زیاد، پیگیری و بسیج مردم باید مشکلات را رفع شود.

وی ادامه داد: اینطور نیست که به طور اتوماتیک با یک توافق همه مشکلات حل شود، بلکه زمان می‌برد چرا که توطئه‌هایی در منطقه علیه ما وجود دارد و هنوز هم می‌بینیم که دارند توطئه می‌کنند، بنابراین باید مجموعه عوامل را دید و تلاش کرد و بسیار به آینده امیدوار بود.

زنگنه خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم همه برای ساختن آینده بسیار بهتری بسیج باشیم، کار کنیم و تلاش کنیم تا بتوانیم آینده بهتری را برای مردم و جوانان خود رقم بزنیم.

به گزارش فارس این اظهارات زنگنه در حالی است که حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی خود در ۲۷ مهرماه اعلام کرده بود: با اجرایی شدن برجام تحریم‌ها برداشته می‌شود و فضای جدیدی پیش روی ملت ایران قرار می‌گیرد.

نظر شما