شناسهٔ خبر: 122471 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حاشیه هایی از نخستین همایش انتخاباتی اصلاح طلبان

عارف در حاشیه های نشست اصلاح طلبان// نخستین همایش انتخاباتی اصلاح طلبان با حاشیه های جالبی همراه بود.

«نماینده» - نخستین همایش انتخاباتی اصلاح طلبان عصر امروز به همت معاونت زنان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در سالن حجاب برگزار شد و با حاشیه های جالبی نیز همراه بود.

**شروع مراسم ساعت ۱۵ اعلام شده بود اما با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۱۶ میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان آغاز شد.

**محمد رضا عارف"رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان و سرلیست این جریان در انتخابات مجلس دهم" با خانواده خود(همسر و فرزندش) در گردهمایی جریان متبوعش شرکت کرد.

غیبت چهره نزدیک به علی لاریجانی در همایش اصلاح طلبان

**اکثر کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در همایش مذکور حضور داشتند؛ کاظم جلالی"رئیس فراکسیون رهروان ولایت و از چهره های نزدیک به علی لاریجانی" غایب این مراسم بود. او که هم اکنون نماینده مردم شاهرود در مجلس است در انتخابات مجلس دهم در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان قرار گرفت.

**پس از پایان سخنان محمد رضا عارف، مجری برنامه از کاندیداهای اصلاح طلبان دعوت کرد تا با حضور در جایگاه به تشریح دیدگاه ها و برنامه های خود بپردازند. بهروز نعمتی"نایب رئبیس فراکسیون رهروان" که همچون رئیس فراکسیون متبوعش در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان قرار دارد در سخنانی مدعی شد: «ما هم اکنون در مجلس تنهاییم؛ این ما هستیم که خون دلها خورده ایم. اخلال گران می گفتند بتون بر شخصی همچون صالحی می ریزند.

** نعمتی با انتقاد از حضور برخی در مجلس نهم، گفت: در قضیه برجام به ما اجازه ندادند یک کلام صحبت کنیم، در همین مجلس نجفی مظلوم رای نیاورد.

دو قطبی "برجام و نابرجامیان" در انتخابات مجلس

**الیاس حضرتی"مدیر مسئول روزنامه اعتماد و یکی دیگر از کاندیداهای اصلاح طلبان" در سخنانی جریان های فعال در انتخابات را به دو جریان برجام و نابرجامیان توصیف کرد و گفت که «تکلیف برجام و نابرجامان در هفتم اسفند مشخص می شود».

**در اولین همایش انتخاباتی اصلاح طلبان، شعارهایی در حمایت از سران فتنه سر داده شد.

** لیلی رشیدی"بازیگر سینما" هم با حضور در این همایش حمایت خود را از ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت اعلام کرد.

** در حاشیه همایش انتخاباتی دوم خردادی ها، تبلیغات محسن اسماعیلی"نامزد انتخابات مجلس خبرگان که نام او در فهرست هاشمی رفسنجانی نیز قرار گرفته به صورت گسترده توزیع شد".

نظر شما