شناسهٔ خبر: 122318 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ

ناظمی اردکانی:

دولت باید با دوری جستن از حاشیه ها به مشکل تولید و استغال بپردازد

ناظمی اردکانی عضو فهرست ائتلاف اصولگرایان می گوید: دولت باید با دوری جستن از حاشیه ها به مشکل تولید و اشتغال بپردازد چراکه همه صاحب نظران اتفاق نظر دارند ایران دارای ظرفیت های بالای مادی و معنوی است.

به گزارش «نماینده»، محمد ناظمی اردکانی"عضو فهرست ائتلاف اصولگرایان" در نشست با مدیران صنعتی کشور، به وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و گفت: کشور هشتاد هزار واحد تولیدی دارد اما بیش از هفتاد درصد آنها کمتر از پنجاه درصد تولید خود، تولید می کنند ضمن اینکه متاسفانه بیش از ۱۴۰۰۰ واحد تولیدی در دوسال گذشته گذشته تعطیل شده  و به نرخ بیکاری، معضلات اقتصادی و اجتماعی افزوده شده است.

وی تصریح کرد: دولت باید با دوری جستن از حاشیه ها به مشکل تولید و اشتغال بپردازد چراکه همه صاحب نظران اتفاق نظر دارند ایران دارای ظرفیت های بالای مادی و معنوی است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین، منابع طبیعی، ذخایر زیر زمینی، وسعت سرزمین، جمعیت هشتاد میلیون نفری را از جمله این ظرفیت ها عنوان کرد و پیرامون رفع مشکلات، گفت: مدیریت در نظام اجرایی کشور  باید اصلاح و بهبود یابد، مدیریتی که از مهمترین ویژگی های آن، تعهد، تخصص، کارآمدی، صداقت، امانت داری، اخلاص و از خودگذشتگی است. براین اساس می توان ظرفیت های خدادادی را به کار گرفت و گام های پیشرفت را مستحکم و بلند برداشت.

 

نظر شما