شناسهٔ خبر: 122238 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه با آرمانهای امام راحل

آملی لاریجانی: به فرموده امام راحل نظام متکی بر آرای مردم است

آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمونه‌ای بی‌بدیل در جهان است گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) این نظام متکی بر آرای مردم است.

به گزارش «نماینده» آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌ها امام راحل و با حضور در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و درود بر ارواح پاک امام راحل و ارواح طیبه شهدا گفت: این ایام که ایام فرخنده‌ای برای ملت ایران است و انقلاب اسلامی بی بدیل در تاریخ منطقه و جهان بوده است.

وی افزود: معمار بزرگ انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلاب تحریز کردند و نمونه‌ای در جهان نداشت و حاصل آن نظام جمهوری اسلامی به صورت مردم‌سالاری بوده است.

وی ادامه داد: معماری این نظام یک معماری دقیق و فنی‌است و در جهان امروز نمونه دیگری ندارد و اهمیت این نظام اتکا به آرای مردم است.

آملی لاریجانی گفت: حضرت امام در مواضع مختلف این مطلب را تأکید می‌فرمودند که این نظام متکی به آرای مردم است.

وی افزود: تا زمانی که مردم در صحنه حاضر باشند این انقلاب بیمه خواهد بود و تعالی و تکامل این نظام در این صورت تضمین شده خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: رکن دیگر این نظام اسلامی بودن آن و دفاع از ارزش‌های الهی و اخلاقی است.

آملی لاریجانی گفت: حفظ و حراست از این نظام نیاز به مجاهدت دارد و مردم در صحنه هستند و در دفاع از انقلاب خودشان در صحنه حاضر بوده‌اند و امیدوارم در بیست و دوم بهمن امسال نیز بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب و آرمانی‌های بلند آن و آرمانهایی که امام راحل تبیین کردند دفاع کنند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: حضور مردم در صحنه باعث تضمین صلابت نظام بوده و دشمنان این نظام باحضور مردم قطعاً مأیوس می‌شوند مأیوس از تعرض به کشور ما و سلطه ‌گری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مطمعناً مردم ما با شکوه تر در صحنه حاضر شده و از انقلاب دفاع می‌کنند.

آملی لاریجانی گفت: ما هم در قوه قضاییه که یکی از ارکان نظام است تلاش می‌کنیم تا از این نظام دفاع کنیم و تلاشمان در مسیر اهداف انقلاب باشد و همین جا با آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیعت می‌کنیم.

نظر شما