شناسهٔ خبر: 122206 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اجرای برنامه‌های متعدد کاروان گفتمان انقلاب اسلامی در کرمانشاه

عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی گفت: کاروان گفتمان انقلاب اسلامی فردا در سطح شهرستان‌های استان با حضور ۱۰ نفر از اساتید مطرح کشور برنامه‌های گسترده‌ای اجرا می‌کند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجیدرضا فولادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های سفر کاروان گفتمان انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه، اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های این کاروان در مناطق مختلف کشور، بازتعریف اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی قصور شده است، ادامه داد: اغلب شهدای مدافع حرم آل‌الله از جوانان برومند نسل سوم هستند که این نشان‌دهنده علاقه این نسل به گفتمان انقلاب اسلامی است و باید نسبت به تشریح ماهیت انقلاب اسلامی بیشتر توجه کنیم.

عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی بیان داشت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه در ترویج این هدف نقش مهمی بر عهده دارند و مسئولان وظیفه دارند خواسته‌های مردم را به بهترین شکل جواب دهند و امروز کاملا مشخص است مردم در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید اقدامات دشمن را رصد کرده تا کوچک‌ترین انحرافی شکل نگیرد، تصریح کرد: رسانه‌ها باید برای مردم موضوعات را تشریح کنند و جریان تکفیری قصد دارد به انقلاب لطمه بزند و باید برای شفاف‌سازی فضای موجود از تمام ظرفیت‌ها بهره برد.

این مسئول خواستار آشنا کردن مردم با مبانی فتنه شد و تاکید کرد: فتنه برای خارج کردن ولایت از عرصه حاکمیت و عرصه سیاسی نظام شکل گرفت و فتنه‌های بعدی نیز حول این محور خواهد بود و حتی عنوان شورایی کردن حکومت و رهبری نیز ریشه در فتنه‌های صدر اسلام دارد و امروز ما به‌دنبال مقابله با نفوذ هستیم.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: افرادی‌که به‌دنبال باز کردن جای پای مک‌دونالد در کشور هستند، نیروهای اجرای پروژه نفوذ محسوب ‌می‌شوند، چراکه ما با هر جریانی‌که در جمهوری اسلامی با گفتمان انقلاب زاویه داشته باشد مقابله خواهیم کرد

به گفته عضو فعال کاروان گفتمان انقلاب اسلامی، معنامحوری ماهیت انقلاب اسلامی ایران است و بر مبنای زیر ساخت‌های فرهنگی شکل گرفته که این موضوع انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب‌های عربی در منطقه متفاوت کرده است.

فولادی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران همواره چابک و پویا است و هرگز متوقف نخواهد شد و در حقیقت این گفتمان نفی تمام گفتمان‌های مدرن است و کاروان گفتمان انقلاب اسلامی، نخبگان و مردم را جامعه هدف خود برای برگزاری برنامه‌ها قرار داده و فردا در سطح ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه با حضور ۱۰ تن از اساتید و فرهیختگان کشور برنامه‌های گسترده‌ای اجرا می‌کند.

نظر شما