شناسهٔ خبر: 122074 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم

از لیست ۳۱ نفره تهران خبری ندارم/ مردم تضعیف شورای نگهبان را قبول نمی کنند

موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره لیست ۳۱ نفره تهران در رسانه‌ها منتشر شده را تکذیب کرده و گفت: خیلی مطالب منتشر می‌شود و نباید این مطالب را باور کرد بنده نیز از این لیست ۳۱ نفره خبری ندارم.

به گزارش «نماینده»، آیت‌الله موحدی کرمانی در حاشیه همایش عزت ملی جامعه اسلامی دانشجویان در جمع خبرنگاران در خصوص شورای نگهبان اظهار داشت: اگر برخی‌ها علاقه‌مند به امامند باید به توصیه‌های ایشان توجه کنند و یکی از بزرگترین یکی از توصیه‌های امام به شورای نگهبان این بود که در مواقعی که با تضعیف افراد مواجه می‌شوید محکم بایستید و بر اساس وظیفه‌ای که به شما محول شده است عمل کنید.

وی افزود: هجمه به شورای نگهبان جایز نیست و این توصیه امام و رهبری بوده است شورای نگهبان یکی از ارکان نظام است و مردم نیز تضعیف شورای نگهبان را قبول نکنند.

وی در مورد رواج آقازادگی در اظهارات برخی افراد خاطرنشان کرد: در انقلاب این مسائل مطرح نیست و آن چیزی که مطرح هست مقررات و قوانین نظام است.

آیت الله موحدی کرمانی پیرامون حذف نام برخی افراد از لیست جامعتین گفت: در این خصوص به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم و نسبت به آن جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر حذف نام هاشمی رفسنجانی از لیست جامعتین گفت: اصلاً جلسه‌ای که در آن این موضوع مطرح شود نداشته‌ایم و این سخن دروغ است.

وی در خصوص فهرست ائتلاف اصولگرایان گفت: هنوز لیست قطعی نشده است.

امام جمعه موقت تهران پیرامون اخباری مبنی بر لیست ۳۰ نفره اصولگرایان گفت: به لیستی ۳۰ نفره نزدیک شده‌ایم و درباره برخی‌ها هنوز بحث ادامه دارد.

آیت الله موحدی کرمانی خبری که درباره لیست ۳۱ نفره تهران در رسانه‌ها منتشر شده را تکذیب کرده و گفت: خیلی مطالب منتشر می‌شود و نباید این مطالب را باور کرد بنده نیز از این لیست ۳۱ نفره خبری ندارم.

نظر شما