شناسهٔ خبر: 120942 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

مضحک ترین پیش بینی سال 2015

خاخام به گزارش هفته نامه «نماینده»؛ هفته گذشته، پیش‌بینی یک خاخام صهیونیست به‌سرعت در فضای مجازی منتشر شد و جایزة مضحک‌ترین پیش‌بینی سال ۲۰۱۵م. را از نگاه خوانندگان، دریافت کرد!

«نیر بن ارتسی»، خاخام صهیونیست ساکن اراضی اشغالی، اظهارنظرها و پیش‌بینی‌های عجیبی دربارة جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و مصر داشت و بیان کرد که اگر تهران قصد داشته باشد به اسرائیل حملة نظامی داشته باشد، خداوند ایران را خواهد بلعید.

وی در جریان سخنران هفتگی خود برای خاخام‌ها اعلام کرد: «در مصر داعش در «سینا» حضور دارد و مسلمانان افراطی به سیسی اجازة استراحت نخواهند داد. داعش در حال برنامه‌ریزی برای انفجارهای وحشیانه و سخت در مصر است و این انفجارها نیز یقیناً رخ خواهد داد.»

این خاخام یهودی دربارة ترکیه نیز گفت: «همه می‌دانند که آن (ترکیه) کاملاً با داعش همکاری دارد. اگر آنها به شیوة خود ادامه دهند و در برابر اسرائیل اظهار توبه نکنند به سرنوشت سوریه دچار خواهند شد.»

ارتسی دربارة اقدامات هسته‌ای تهران نیز ادعا کرد: «ایران به تولید اتم ادامه می‌دهد و فکر می‌کند کسی پیگیری نمی‌کند. اسرائیل اقدامات آنها را پیگیری می‌کند. سرور هستی می‌گوید: «اگر ایران اندیشة انجام کاری را در برابر اسرائیل داشته باشد، آفریدگار همة راکتورهای هسته‌ای و بخش گسترده‌ای از ایران را در دل زمین فرو خواهد برد.» ارتسی رهبر معنوی بخش زیادی از یهودیان است که بیشتر آنان شهرک‌نشین هستند و بر این باورند که وی توانمندی‌های خارق‌العاده‌ای دارد.

نظر شما