شناسهٔ خبر: 120932 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

سیدمرتضی نبوی در گفتگو با هفته نامه «نماینده»:

برای مقابله با توطئه‌ها باید ۹ دی به روز شود

نبوی/2 «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام» در گفتگو با هفته نامه «نماینده»، درخصوص اهمیت پاسداشت و گرامیداشت ۹ دی، اظهار داشت: «باید ۹ دی به روز شود تا با ایجاد بصیرت و شناخت به موقع به راهکارهایی برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی دست یابیم.

۹دی، روزی که با حضور پرشور مردم، فتنه‌گری فتنه‌گران به پایان رسید و پیام حضور مردم در آن مقطع در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. با این حال باید این پرسش مطرح شود «چرا باید پس از گذشت ۷سال از ۹ دی سال ۸۸ همچنان از آن سخن گفت و بر زنده ماندن این روز تأکید کرد؟» این پرسش را با تعدادی از فعالان سیاسی که از شاهدان عینی حماسة عظیم ۹دی بودند، مطرح کردیم و از آنها شنیدیم دشمنی، دشمنان پایانی ندارد ضمن اینکه ما امروز به تفکر ۹دی نیاز داریم؛ مردم ۹دی را خلق کردند پس راه‌حل مشکلات اقتصادی هم مردمی کردن اقتصاد است.

سیدمرتضی نبوی «عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرمسئول روزنامه رسالت»، از دیگر کنشگران سیاسی بود که کوتاه به سؤال هفته نامه «نماینده» پاسخ داد و بر ضرورت استمرار ۹ دی برای مقابله با فتنه‌ها و خطرهاي احتمالی که ممکن است توسط دشمنان بر سر راه نظام قرار گیرد، تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ۹دی باید به روز شود، درخصوص اهمیت پاسداشت و گرامیداشت ۹ دی، اظهار داشت: «همان‌طور که گفته شد، باید ۹ دی به روز شود تا با ایجاد بصیرت و شناخت به موقع به راهکارهایی برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی دست یابیم ضمن اینکه باید با بصیرت کلید واژه‌های فتنه را شناخت و آن را رصد کرد.»

مدیرمسئول روزنامه رسالت معتقد است: «۹دی نقطة پایانی بر فتنه بود و مردم حرف آخر را زدند.»

نظر شما