شناسهٔ خبر: 120863 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: هفته نامه نماینده

نماینده بروجرد در گفتگو با هفته نامه «نماینده»:

دولت در ارتباط با معیشت مردم خود را به خواب زده است

بهرام بیرانوند/2 «بهرام بیرانوند»، نماینده مردم بروجرد در گفتگو با هفته نامه «نماینده» تأکید کرد: «دولت در ارتباط با معیشت مردم خود را به خواب زده است. تمرکز این دولت روی سیاست خارجی است که آن هم به یک دیوار بتنی بزرگ برخورد کرد و آن هم بدعهدی و تحریم‌های جدید آمریکا بود. ما در حیرتیم که با همة این وعده‌های داده شده، چه خواهند کرد!»

«بهرام بیرانوند» در گفت‌وگو با هفته‌نامه «نماینده» در خصوص وضعیت بازار شب یلدا، گفت: «به دلیل اینکه تقاضای میوه و آجیل در این شب بالا رفته بود و متأسفانه عده‌ای هم خود را برای عرضة محصولات با قیمت بالا آماده کرده بودند، نتیجه این شد که قیمت میوه و آجیل در این شب نجومی بود.»

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه «با وجود چنین وضعیتی بعید می‌دانم نظارت مؤثری صورت گرفته باشد» افزود: «دستگاه‌های ذی‌ربط باید نظارت می‌کردند تا به مردم فشار نیاید. اما متأسفانه این چند روز منتهی به شب یلدا قیمت‌ها مثل آوار بر سر مردم خراب شد.»

نمایندة بروجرد تأکید کرد: «دولت در ارتباط با معیشت مردم خود را به خواب زده است. تمرکز این دولت روی سیاست خارجی است که آن هم به یک دیوار بتنی بزرگ برخورد کرد و آن هم بدعهدی و تحریم‌های جدید آمریکا بود. ما در حیرتیم که با همة این وعده‌های داده شده، چه خواهند کرد!»

نظر شما