شناسهٔ خبر: 120842 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دبیر استانی جمعیت رهپویان استان مرکزی:

همدلی و همگرایی مهمترین راهبرد «جبهه اصولگرایی» است‌‌‌

انتخابات/431 دبیر استانی جمعیت رهپویان استان مرکزی گفت: همدلی و همگرایی مهمترین راهبرد «جبهه اصولگرایی» است‌‌‌.

به گزارش «نماینده» ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب انتخاباتی به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار اصولگرا و اصلاح طلب بتوانند با شفافیت دیدگاهها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی "مسعود امراللهی" دبیراستانی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان مرکزی با موضوع تبیین برنامه ها و دیدگاهها چهارشنبه ۱۸آذرماه باحضور رسانه های استان مرکزی برگزار شد.

مهمترین سرفصل سخنان دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی به شرح زیر است:

برای ائتلاف باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم

اصولگرایان رشد خود را با وحدت در انتخابات به اثبات می رسانند

باید از حق خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم

باید در مسیر کادرسازی نیروهای انقلاب اسلامی حرکت کرد

 

متن سخنان دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی در این نشست مطبوعاتی در زیر می آید:

دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی بااشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و نیز ضرورت وحدت در جبهه اصولگرایی گفت: اهمیت این انتخابات به جهت آن است که در دو حوزه بین المللی و منطقه ای در یک برهه قابل دفاع باید باشیم و ان شاء الله باید بتوانیم در فضای تشکیل شده جلوی نفوذ دشمن را بگیریم و عقاید دوستان قدیمی و دلسوزان انقلاب و کسانی که برای نظام کوشیدند را به سر منزل برسانیم.

امراللهی افزود: در بحث مجلس خبرگان منتظر جریان وحدت هستیم و در مجلس شورای اسلامی جمعیت رهپویان به نوبه خود کامل اهداف خود را دنبال می‌کنیم و نگاه ما اجماع اصول گرایان است که یکی از مهمترین و حساس ترین موقعیت‌ها برای این اجماع است.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش را در کشور و استان داریم تا به این هدف برسیم، دکتر زاکانی در این باره دو هدف دارد یکی ملی و یکی استانی و در این دو دیدگاه بحث وحدت را پیش می‌برند و همه پایبند به نظر ایشان هستیم و در آخر هرچه خروجی این مهم بود ما هم قبول می‌کنیم.

 

وحدت در جبهه اصولگرایی مقطعی و فصلی نیست

دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی بااشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحقق وحدت در جریان اصولگرایی گفت: هدف جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان مرکزی وحدت اصول گرایان است و این مهم باید به نتیجه برسد، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان مرکزی در همه ۱۲ شهرستان آن فعال است و ۷ حوزه انتخاباتی پیرو جریان شورای همگرایی اصول گرایان پیش می‌رویم نظرات و نکته‌ها را می‌گوییم تا به یک نتیجه واحد برسیم.

وی افزود: جلسات برگزار شده در گروه را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه واحد برسیم، با دیگر احزاب مربوطه مانند هم‌گرایی اصولگرایان، موتلفه ، ایثارگران و جبهه پایداری به دنبال وحدت هستیم و سعی، تلاش و نگاهمان بر این است که به وحدت برسیم و انشاء الله می‌رسیم.

 

ولایت مداری اصل مهم جریان اصولگرایی است

دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی بااشاره به فعالیت‌های رهپویان گفت: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی طی مرام‌نامه‌ای که دارد در۲ موضوع تمایز دارد که یکی از آنها باورها و ارزش‌هاست و دیگری شیوه‌ها و روش‌ها است.

امراللهی ادامه داد: در بحث باورهای و ارزش‌ها مهمترین هدف رهپویان انقلاب اسلامی ولایت مداری و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری است همچنین باور به مشارکت واقعی عموم مردم در اداره امور کشور، عدم نگاه ابزاری به مردم، توجه به عقلانیت و اهتمام به تعقل جمعی در تصمیم سازی‌ها، باور به صیانت، عدم اکتفا به شعارها و بیانیه‌های انتخاباتی، باوربه عینیت یافتن اهداف و آرمان‌های نظام را در تدوین کارها و برنامه‌هایمان داریم.

وی افزود: در بحث شیوه‌ها و روش‌ها جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عنوان جوان‌ترین تشکل که از سال ۸۷ فعالیت خودش را شروع کرده است رویکرد سیستمی و برنامه محور را سرلوحه کار خود قرار داده است و همچنین تحول و نوآوری در ابزار و روش‌ها، گستردگی تشکیلات و سازماندهی تخصصی اقشار، توجه به ظرفیت‌های اجتماعی، کادریابی و کادرسازی، جوان‌گرایی و چرخش نخبگان توام با استفاده از تجارب فرهیختگان و پیشکسوتان، گسترش نظارت همه جانبه مردمی برعملکرد قوای ۳ گانه را در برنامه‌های خود دارد.

دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی افزود: این دو وجه تمایز جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نسبت به احزاب دیگر است، جمعیت رهپویان بها دادن به جوانان را از اهداف خود قرار داده است که نکته‌ای مهم و قابل توجه است بها دادن به جوانان و شناسایی جوانان انقلابی از نگاه‌های دبیر کشوری جمعیت رهپویان هم هست.

وی بیان کرد: جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بها دادن به جوانان را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است و بعد از شناسایی کمیته جوانان متشکل از دانشجویان و جوانان انقلابی دوره‌های آموزشی را هر هفته برای آنان برگزار می‌کنیم که این مهم سبب می‌شود به یکی از اهداف جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که کادرسازی جوانان انقلابی است برسیم.

امرالهی بااشاره به فعالیت برای انتخاب و معرفی اصلح ترین کاندیدا افزود: در حال حاضر ما منتظر این هستیم که جریان وحدت را در ابتدا مشخص کنیم و معیارهای خود را که به جمعیت ایثارگران که نماینده ماهم هستند داده‌ایم و منتظر نتیجه برای معرفی اصلح‌ترین فرد هستیم.

 

جلسات وحدت و همدلی جریان اصولگرایی تداوم دارد

دبیر استانی جمعیت رهپویان در استان مرکزی با اشاره به فعالیت جمعیت رهپویان در مسیر تحقق وحدت و همدلی جریان اصولگرایی گفت: همه سعی و تلاش را به نوبه خود در استان مرکزی برای وحدت می‌کنیم و جلسات متعدد را در شهرستان‌ها و استان برگزار می‌کنیم، در مناطق مختلف سلسه نشست‌های تخصصی را برگزار می‌کنیم تا در بحث وحدت به اجماع برسیم.

وی افزود:در اولویت برنامه‌های جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آموزه‌های فردی و اجتماعی به عنوان یگانه راه سعادت و تعالی انسان‌ها و اندیشه‌ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را قرار داده‌ایم همچنین پیگیر برگزاری دوره‌های تخصصی در حوزه گفتارسازی و کادرسازی برای جوانان انقلابی هستیم.

امرالله بااشاره به مقوله نفوذ بیان کرد: مهمترین موضوع نفوذ سیاسی هست که که اکنون کشور را درگیر خود کرده است، مردم باید در انتخاب نماینده‌ها دقت کنند که یکی از کانال‌هایی که راه نفوذ را برای دشمن ایجاد می‌کند انتخاب نماینده‌ها است که اگر ما نماینده‌ای را انتخاب کنیم که بصیرت کافی را نداشته باشد در اداره دولت به مشکل برمی‌خوریم و ادامه راه به سختی پیش می‌رود.

نظر شما