شناسهٔ خبر: 120822 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: پرس تی‌وی

وحشت صهیونیست‌ها از انتقام حزب‌الله

حزب الله در پی ترور فرمانده حزب‌الله در حمله صهیونیست‌ها در سوریه، مقامات رژیم صهیونیستی از بیم اقدامات تلافی‌جویانه حزب‌الله، تدابیر امنیتی را تشدید کردند.

به گزارش «نماینده»، در پی ترور سمیر قنطار، یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان، مقامات این رژیم از بیم انتقام حزب‌الله به وحشت افتاده‌ و تدابیر امنیتی را تشدید کرده اند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از بیم اقدامات تلافی‌جویانه حزب‌الله، به اتباع صهیونیست در نزدیک مرز لبنان دستور داده فعالیت‌های خود را محدود کنند و ملاحظات امنیتی بیشتری را در منطقه در نظر بگیرند.

 

همچنین به نظامیان صهیونیست مستقر در امتداد مرز شمالی سرزمین‌های اشغالی، دستور داده شده که برای محافظت از خود در برابر تیراندازی احتمالی، همواره جلیقه ضد گلوله به تن داشته باشند.

 

پایگاه خبری تایم اسرائیل به نقل از روزنامه کویتی القبَس گزارش داد: یک مقام رسمی اروپا، که نامش ذکر نشده، گفته است که از حزب‌الله خواسته شده از اقدام تلافی‌جویانه علیه اسرائیل خودداری کند.

 

سمیر قنطار به همراه ۸ نفر دیگر همراهانش روز یکشنبه (۲۹ آذر) در حملۀ موشکی به منطقۀ مسکونی جرامنا در حومۀ دمشق، پایتخت سوریه به شهادت رسید.

نظر شما