شناسهٔ خبر: 120757 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حرف های انتخاباتی مان را به زودی می زنیم/ با مشورت خانواده در انتخابات ثبت نام کردم

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم از فهرست انتخاباتی احمدی نژاد اظهار بی اطلاعی کرد و در عین حال گفت: با توجه به شرکت در انتخابات مجلس به ‌زودی حرف می‌زنیم.

«نماینده»- پرویز داوودی"معاون اول دولت نهم" که در انتخابات مجلس دهم از حوزه تهران ثبت نام کرده است با اشاره به حضورش در این دوره از انتخابات، گفت: با مشورت خانواده اش در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

وی درحضور حضورش در فهرست های انتخاباتی هم می گوید: هنوز صحبت خاصی برای حضور من در لیست‌های انتخاباتی مشخصی نشده است البته با توجه به شرکت در انتخابات مجلس به ‌زودی حرف می‌زنیم.  

متن گفتگو با وی بدین شرح است:

** جناب داودی چطور شد برای انتخابات مجلس دهم نامزد شدید؟  

من احساس کردم شاید بتوانم در این سنگر موفق باشم؛ البته معلوم نیست که صلاحیت‌ ما تأیید می‌شود یا خیر؟  

** با شما برای حضور در لیست خاصی صحبت شده است؟  

هنوز صحبت خاصی برای حضور من در لیست‌های انتخاباتی مشخصی نشده است؛ ولی دوستان به من  پیشنهاد کردند که در انتخابات حضور پیدا کنم.  

** چه دوستانی؟ با آقای احمدی‌نژاد مشورت کردید؟  

خیر؛ من با هیچ‌کس غیر از خانواده‌ام مشورت نکردم.  

** در محافل خبری از لیست احمدی‌نژاد‌ها صحبت شده است. از لیست احمدی‌نژاد خبری ندارید؟  

نه من هیچ خبری ندارم. کاملا بی‌خبرم.  

** در این دوسال نقدهای زیادی به دولت احمدی‌نژاد شده است. به عنوان معاون اول دولت ایشان چرا پاسخ یا توضیحی ندادید؟  

مهم نیست؛ هر دولتی که باشد چه دولت احمدی‌نژاد و چه دولت اصلاحات، انتقاداتی به آن وارد می‌شود. هر دولتی که بیاید یک‌سری سیاست‌ها را اجرا می‌کند و مسلما سیاست‌های اجرا‌شده هزینه‌هایی داشته است؛ اما باید در نظر گرفت که برخی می‌خواهند هزینه‌های دولت احمدی‌نژاد را بزرگ جلوه دهند. انصاف این بود که همه عملکردها را ببینند. من در دانشگاه تدریس می‌کنم و در صدد پاسخگویی نبوده و نیستم.  

** قبول دارید سکوت وزرای دولت احمدی‌نژاد، کمی رازآلود شده است؟ در انتخابات شرکت می‌کنید، اما در توضیح اینکه چگونه و با چه لیستی، توضیحی نمی‌دهید؟  

نیازی به پاسخ‌دادن ندیدیم. به‌هر‌حال من با هیچ‌کس ارتباط ندارم و با مشورت خانواده تصمیم به شرکت گرفتم. حتما دوستان هر جا لازم باشد صحبت می‌کنند. ما هم با توجه به شرکت در انتخابات مجلس به‌هر‌حال به ‌زودی حرف می‌زنیم.  

منبع: مجلس آنلاین

نظر شما