شناسهٔ خبر: 120702 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واكنش مهم خط‌ حزب‌الله به بررسی صلاحیت‌ها

"براساس همین درس از فتنه ۸۸ است که تأکید می‌شود «مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است... باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند".

به گزارش «نماینده»، نشريه هفتگي دفتر نشر حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب –خط حزب الله- در شماره اخير خود موضوع فتنه و نظارت استصوابي را مورد توجه قرار داده و در آستانه بررسی صلاحیت نامزدها نوشته است:

فتنه خط قرمز است، عدم صلاحیت عناصری که نامطمئن بودن خودشان را به مردم و نظام اثبات کردند. یکی از مهمترین درسها و عبرتهای فتنه، بی‌اعتمادی، مرزگذاری و استفاده نکردن از عناصری است که بی‌اعتمادی خود را ثابت کرده‌اند؛ «بعضی‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّی‌اند... بی‌اعتمادی خودشان را برای نظام ثابت کردند، برای کشور ثابت کردند، برای جمهوری اسلامی ثابت کردند؛ هم برای اسلامیّتش، هم برای جمهوریّتش... همین‌هایی که سال ۸۸ آن بازی را راه انداختند، خب اینها با جمهوریّت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند، بدون هیچ منطقی، بدون هیچ حرف قابل قبول و پسندیده‌ی در مقابل آدمهای باانصاف... از عناصری که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنید.»

و بر اساس همین درس از فتنه ۸۸ است که تأکید می‌شود «مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است... باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند.»

 

نظر شما