شناسهٔ خبر: 120652 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در فهرست جبهه ایستادگی حضور دارند

عضو جبهه ایستادگی گفت: لیست جبهه ایستادگی درمورد مجلس شورای اسلامی دو هفته دیگر منتشر می‌شود و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در لیست ما حضور خواهند داشت.

به گزارش «نماینده»، ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی و دبیر کل حزب ایران‌زمین با حضور در فرمانداری تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از اعضای جبهه ایستادگی که بنا بوده در انتخابات کاندیدا شوند، امروز در ستادهای انتخابات سراسر کشور، نام‌نویسی خواهند کرد.

رئوفیان در پاسخ به این پرسش فارس مبنی بر اینکه پیوستن جبهه ایستادگی به شورای همگرایی اصولگرایان، صحت دارد، گفت: ما بیشتر به برنامه‌ها نگاه می‌کنیم و خیلی در قید و بند جناح نیستیم، چراکه معتقدیم نیاز مجلس دهم برنامه است تا بتواند کشور را از برخی بن‌بست‌ها چه در اتباط با مسائل داخلی و چه در ارتباط با مسائل خارجی نجات دهد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در پاسخ به این پرسش که لیست انتخاباتی جبهه ایستادگی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی چه زمانی منتشر می‌شود، گفت: لیست جبهه ایستادگی شنبه هفته آینده برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری بعد از ارائه دادن پیشنهاد خود به جامعتین منتشر می‌شود.

رئوفیان خاطرنشان کرد: لیست جبهه ایستادگی درمورد مجلس شورای اسلامی نیز دو هفته دیگر منتشر می‌شود و اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در لیست ما حضور خواهند داشت؛ چراکه ما به دنبال نوع تفکر و اندیشه برای برون‌رفت از مشکلات کشور هستیم.

 

نظر شما