شناسهٔ خبر: 120604 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پاسداری نیروهای حزب الله از مسیحیان/تصاویر

حزب الله و معلولا با گذشت پنج سال از جنگ در سوریه و برخلاف تبلیغات رسانه‌های غربی، نیروهای حزب‌الله در دفاع از مردم به دین و مذهب آنان کاری ندارند و هدف، مبارزه با تروریسم تکفیری است.

به گزارش «نماینده»، چند روز دیگر سال میلادی، نو می‌شود و با وجود ویرانی جنگ و نابودی زیرساخت‌ها، نیروهای مقاومت حزب الله خود را متعهد به تامین امنیت شهروندان مسیحی سوریه نیز می‌دانند.

یک بار دیگر اثبات شد با تمام آسیب‌های جبران ناپذیر جنگ و سرمایه گذاری کلان بعضی از کشورهای غربی و سران مرتجع منطقه، ایجاد فاصله میان انسان‌ها با گلوله هیچگاه امکان‌پذیر نخواهد بود.

نیروهای مقاومت در سال‌های گذشته نیز چندین شهرک‌مسیحی‌نشین سوریه از جمله منطقه تاریخی «معلولا» را که تنها کسانی هستند که هنوز به زبان «آرامی» اصیل سخن می‌گویند، از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کرده بودند.

تروریست‌های جبهه النصره، داعش وجیش الاسلام و... در پنج سال گذشته با حمله به شهرک‌های مسیحی علاوه بر غارت این شهرها، اقدام به تخریب اماکن مقدس مسیحیان نیز کردند که همواره با سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر همراه بوده است.

تصاویر ذیل نیروهای حزب الله لبنان را در کنار مسیحیان سوریه در شهرک‌های «صیدنایا» و «معلولا» در ریف دمشق در نزدیکی مرز با لبنان نشان می‌دهد.

نظر شما