شناسهٔ خبر: 120398 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شورای نگهبان با کسی دعوای شخصی ندارد/ در انتخابات ۸۸ تقلب نشد

عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: در سال ۸۸ بعد از آنکه مواضع رهبری اعلام شد، من از مواضع ایشان دفاع کردم و امروز هم اعتقاد ندارم که در آن انتخابات تقلبی صورت گرفته است.

به گزارش «نماینده»، هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها دعوای شخصی با کسی ندارد، اظهار کرد: اگر شورای نگهبان کسی را رد صلاحیت کند، امکان دارد در ارتباط با آن کاندیدا، مسائل و مشکلاتی بوده و یا اینکه مواضع آن کاندیدا با مواضع نظام زاویه داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در دوره های گذشته انتخابات مجلس رد صلاحیت شده اید، گفت: من در هیچ دوره ای توسط شورای نگهبان رد صلاحیت نشده ام.

غفاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه یکی از خطوط قرمز شورای نگهبان فتنه ۸۸ است و مواضع شما در سال ۸۸ چگونه بوده است؟ خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ بعد از آنکه مواضع رهبری اعلام شد، من از مواضع ایشان دفاع کردم و امروز هم اعتقاد ندارم که در آن انتخابات تقلبی صورت گرفته است. بلکه من در سال ۸۸ به کارآیی آقای احمدی نژاد انتقاد داشته ام و امروز هم هیچ ابایی از کسی ندارم که مواضع گذشته ام را تکرار کنم.

عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا با لیست اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا خواهید کرد؟ گفت: قاعدتا باید این گونه باشد. البته هنوز برای حضور بنده در لیست اصلاح طلبان تصمیم گیری قطعی انجام نشده است، اما این را باید به شما بگویم که بسیاری از افراد با قرار گرفتن در یک لیست اعتبار پیدا می کنند ولی آقای هادی غفاری هویت و حیثیتش وابسته به حضور یا عدم حضور در یک لیست انتخاباتی نیست.

این فعال اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که آیا اگر در لیست اصلاح طلبان قرار نگیرید، به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر؟ توضیح داد: بله، قطعا شرکت می کنم همانطور که گفتم برخی افراد اعتبار یک لیست هستند و اگر به صورت فردی و مستقل هم در صحنه حضور پیدا کنند، اعتبار خواهند داشت.

نظر شما